280 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Afgift på 900ccm Hornet Afgift på 900ccm Hornet

ja min hornet er jo blevet smadret, men ved endnu ikke om den er død eller om den kan laves, men hvis den bliver meldt død, skal jeg jo ud og ha fundet en erstatning for den, og så har jeg kig på denne fine en i tyskland, er der nogen der har en ide om hvad den vil koste i afgift i dk og om den kan synes som den er? mit gæt på afgiften er små 70,000kr
link til den jeg har kig på
(link fjernet)
Mvh Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift på 900ccm Hornet
  • #1   29. apr 2006 prøv www.skat.dk og se hva afgiften er på tilsvarende eller lign køretøjer.. 70 kilo er nok ikke helt ved siden af.... hva ved jeg?

Du er obs på at det er en ex-skadet mc og at en emsig synsmand måske syntes du skal ud og finde en orig forgaffel.........

Men ellers er den sq fræk........
    Jeg syntes den er for dyr, men der er brugt mange penge på gejl. Så en billigere standard ender jo nok med at blive dyrere.

• #2   29. apr 2006 Det med det er en ex skadet, hvis det er lavet rigtigt har det vel ikke så meget at sige? eller hvad er ny inden for mc.
    Den er jo synet i tyskland og det er skrevet i papirene så det burde vel ikke være noget problem i dk med forgaflen.
    en dansk 900 koster omkring 110k og opefter for en std, hvis man kan holde den her hjemme for det samme eller billigere, der er jo ikke så mange tilsalg af dem her i dk.

Jeg skal bare ha en motorcykel klar til når skulderen er klar, det piner mig at se på det gode vejr, og ikke kan være med ude i det smiley

Kommentér på:
Afgift på 900ccm Hornet

Annonce