916 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Første cykel Første cykel

godaften MG

så kom dagen hvor jeg bestod min køreprøve, kørekortet blev min 25års fødselsdags gave til mig selv, men så kommer spørgsmålet hvilke cykel jeg skal Investerer i ? smiley

jeg har under forløbet kørt på en Suzuki gsr 600 med indsprøjtning, utrolig dejlig cykel med let styring de fåes til fornuftige penge lige p.t

det jeg har min tvivl omkring er, jeg har længe drømt om en Suzuki gsxr 600 årgang 97+ , men fra hvilke årgang fik de indsprøjtning?

Kaburator vs indsprøjtning, hvad er mest driftsikker samt pålideligt og mindst omkostning frit ved repration og vedligeholdelse

en masse spørgsmål, som jeg håber en venlig sjæl har lidt svar på smiley

godaften mvh søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første cykel
  • #1   27. jun 2011 kig lidt på forummet, og du finder flere milioner tråde om det emne.

• #2   27. jun 2011 Tillykke Søren!

Køb så nyt som muligt! Det er altid det bedste, medmindre du er et fjols som mig og forelsker dig i en model der kun er produceret i en bestemt årrække.

• #3   27. jun 2011 Martin R: Tror sgu alle mcer kun bliver produceret i en bestemt årrække =)

• #4   27. jun 2011 Motorcykler købes med hjerte, dvs lad være med at konsekvent tænke så "nyt som muligt" lad være med at afvise karburator.. men find ud af hvilken stil du er til, og hvilken mc du finder dig bedst tilpas med/på..

• #5   27. jun 2011 Jeg har haft en 1997er med karbu. Den kørte sku godt og der var aldrig nogen problemer udover at når temperaturen faldt under 5 grader skulle den lige have et drib karburatorsprit.

• #6   27. jun 2011 Du skal ikke være bange for karburatorer - faktiosk er sådan en cykel meget lettere at optimere og servicere selv end de nyere:-)

• #7   27. jun 2011 Knud : troede det var omvendt hehe smiley

Men skal en kaburator have udført service og indstilling efter hver sæson? Eller xx antal km? smiley

• #8   27. jun 2011 du skal næsten ud og prøve lidt forskelligt. du har kørt rundt på en naked bike, du skal næsten prøve en med kåbe, for at se hvor stor forskellen er på cyklerne med og uden kåbe.
    selv er jeg gået fra en cykel med karbu til en cykel med indsprøjtning, og jeg kan ikk rigtig mærke forskel i motoren eller trækket, self trækker min gsr bedre end min gamle gsxf, men motormæssigt syntes jeg ikk kan kan mærke det helt vildt.

En suzuki gsr har faktisk en gsxr 600 motor fra 2006, som bare er banket lidt ned i ydelse. så hvis du køber en gsr (fx) så får du nyere cykel, med en nyere motor, godtnok lidt svagere motor.
    Men kan godt følge dig, jeg var oz selv hooked på en gsxr model da jeg fik kortet, men forsikringen flår en når man siger ""R" modeller og er grøn i mc verdenen smiley

Kommentér på:
Første cykel

Annonce