1.060 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Ferie Amsterdam - Overnatning Ferie Amsterdam - Overnatning

Vi er 2 der skal til Amsterdam på ferie i 2 dage den kommende uge.

Jeg har kigget på booking.com og fundet en masser billige hoteller - Hvem kan anbefale et sted der er mulighed for at sin motorcykel kan holde sikkert, da vi ikke er meget for at den skal holde ude på gaden i centrum af Amsterdam ?

Takker for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie Amsterdam - Overnatning
  • #1   19. jul 2011 Jeg plejer at holde til på Camping Zeeburg, lige i udkanten af centrum. Det tager 5 min med sporvogn (og billigt, da det kun er en zone pladsen ligger i). Jeg hader camping, derfor bor jeg altid i en af deres hytter, og de er billige. Du kan holde lige uden for din dør, med din motorcykel.

Og i øvrigt er det en super hyggelig campingplads med mange unge mennesker fra hele verden. Jeg vil til en hver en tid anbefale den...

• #2   19. jul 2011 Åhh ja det et fedt sted... Var i Amsterdam for 1 måned siden smiley
    Sorry for OT.. God tur smiley

• #3   19. jul 2011 stayokay hostels.

• #4   19. jul 2011 He he 2 gutter på "motorcykkel ferie" til amsterdam??????
    Helt sikkert sex ferie;-)

• #5   19. jul 2011 Nå men spøj til side der er massere af steder og parkere sin cykel, i nærheden af det der kaldes red light distrekt er der en parkerings kælder nærmest midt i et lyskryds og der er massere af gode og billige hoteller i det område.............
    Har jeg hørt!!!!!

• #6   19. jul 2011 Har også været på Zeeburg.
    Ikke nogen moderne eller luksuriøs plads. Men den har sin charme.
    Afstanden til byen er så man har lyst til at gå og prisen er fin.

Vi boede også i en hytte dernede og nød grafittien fra de engelske studerende.

P.S. Det er min abefaling at besøge hovedbiblioteket omkring frokost. De har virkelig en god kantine og på 7. sal ca. i havnen er der god udsigt over byen mens man spiser til få penge.

• #7   20. jul 2011 Det lyder rigtig godt smiley Jeg takker.. Hovedbibloteket skal helt sikkert besøges (:

Vi har begge FAST kæreste, men derfor må man vel godt kigge smiley

Vi skal have 2 overnatninger og kører herfra aalborg kl 08 -

Er der nogle diskoteket eller andre steder som bare er mind blowing som man bare er must see når man er i amsterdam ?

• #8   20. jul 2011 Vi var ikke på disko dasko, vi var i coffe shops og red light.
    Red light, var okey men det bliver hurtigt det samme. Der imod bar og coffe shops'ne var der en fed stemning, generalt i de små butikker.. smiley

• #9   20. jul 2011 Det med at ryge en joint, kneppe damer og tage til techno fester - Siger mig INTET ! Hvorfor tror du vi har valgt Amsterdam smiley

• #10   20. jul 2011 Der findes også andre coffe shops dernede.. Og der er stadig en fed stemning smiley

• #11   20. jul 2011 Ironi kunne forekomme i mit indlæg Anders smiley

Hvad var du mest imponeret af dernede.?

Vi skal på barneys coffey shop som har Utopia Haze som har vundet canabis cup flere gange.. smiley Red light og disko Escape samt Club 11 :=) Andet har vi ikke planlagt smiley

• #12   21. jul 2011 Var ikke sikker på den var til mig, så svarede bare noget som kunne virke som svar smiley

Hmm tja... Nåede ikke at opleve så meget andet smiley Var der kun i 2 dage..

Syntes det er fedt at der render mennesker rund i tøj som har den grønne, gule og røde farve som henleder tankerne på noget røg smiley

Der findes et kæmpe skilt hvor der står IAMsterdam (lidt liisom Hollywood) det ville jeg godt have et billede af og bilen holdte i baggrunden eller forgrunden, men kom aldrig afsted. Ved ikke om det er noget?

Kan du lide pølser? Så skal du prøve noget som hedder frekandellen, ligner en medister, men der er ikke rigtig nogen som ved hvad der er i. Så kommer der løg, karry ketchup og noget dressing.. DE smager godt!!!

• #13   10. aug 2011 Heh har sq lige fundet ud af at jeg arbejder med din bror smiley

• #14   10. aug 2011 Grineren smiley Sådan noget galvanisering noget.. Du må lige hilse ham.. Han mangler en af kører mc med der i Holstebro smiley

BTW turen gik godt og han tog derned igen 1 uge senere igen sammen med hans venner, dog i bil..

• #15   10. aug 2011 Heh yes. Da vi kom til at snakke om Amsterdam, sagde han at han havde taget turen på MC sammen med 1 kammerat/bror (ka ikke lige huske det præcise ord), og så fløj det bare ud af munden på mig. Kommer du fra Aalborg????
    jols der er sq da ingen som kører så langt på arbejde tænkte jeg bagefter.. Hvortil han sagde at det gjorde hans bror smiley
    Verden er lille eller DK er i hvert fald...

Det sq da fedt det gik godt, havde faktisk tænkt lidt på at høre dig om hvordan det var gået smiley

Ja det har jeg hørt smiley Bilen gik så i stykker på vejen hjem :S

• #16   10. aug 2011 Hilser lige i morgen smiley

Kommentér på:
Ferie Amsterdam - Overnatning

Annonce