3.663 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

transport af mc på trailer transport af mc på trailer

hejsa jeg har spørgsmål andgående transport af mc på trailer, nogle af de foto der er i gallariet her af mc stå på
et stativ af en slag's, på spend på baghjulet er det noget man kan bruge hvis man skal transpotere en mc på en trailer og så et par bånd strammer eller findes der en anden anortning til mc transport på trailer hvis ja er det noget man kan leje og hvor smiley håber at nogle har et godt trix til det smiley ved godt at bedste transport er i varebil men leje og 500km kørsel er rimeligt dyrt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  transport af mc på trailer
  • #1   23. maj 2006 Jeg har kørt meget rundt med min tzr, da jeg har kørt race med den.
    Den plejer jeg at stille på foden, derefter en stor båndstrammer over sædet, og en snår i hvert hjørne af den, og en snor fremaf.
    Så står den perfekt.

• #2   23. maj 2006 Jeg har fragtet min 260 kg's mc, på trailer ofte. Det jeg gør er at skubbe forhjulet helt ud i et hjørne, med fuldt styreudsving, løfter bagenden og får en hjælper til at slå centralenfoden ud. Derefter får den spændbånd, (tit og ofte orange, lastbiler og andre fragtmænd bruger dem tit), et rundt om kronrøret og et over sædet. Derefter tager du enten, et stykke snor og binder fra forhjulet og rundt om centralfoden, (for at forhindre at den klapper op), eller tager noget der er bredt nok til at sidde i spænd mellem baghjul og centralfod. Derefter så tænker du over at det er dit kæreste eje du har bagpå, og holder farten, så traileren ikke bumber for meget. Fuck de bilister der kører op i røven på dig, du skal ikke sætte farten op af den grund, bare en hånd ud og vifte dem bagud. Held og lykke.

• #3   23. maj 2006 aww jeg har ingen center fod smiley man mange tak for de fine forslag smiley
    er der virkelig ingen staviver af en slags til dette må jeg squ da bebynde at lave så hehe jeg kan jo støbe den fast i beton smiley

• #4   23. maj 2006 staviver = stativer

• #5   23. maj 2006 da jeg hentede min kørte vi den på traileren så den stod helt lige, vi brugte 5 bånd i alt 2 i for 1 over sædet 2 i bag bare spænd den godt ned så den står stramt kørte 1100 km med den på trailer med op til 130 km/t uden problemer og brugte INGEN støtteben da men udnytter mc'en afjedring hvis du ikke slår støttebenet ud. Skriv bare hvis du vil have den mere detaljeret beskrivelse

• #6   23. maj 2006 så du brugte ikke noget til at holde balance i cykel ud over båndstrammer ? hårdt spendt ?

• #7   23. maj 2006 nej brugte intet andet end de 5 bånd til at stabilisere cyklen. Man skal spænde cyklen så du kan se den synker i afjedringen da min er lidt en racer er den hårdere end en offroader så det er lidt forskelligt hvor meget men når den er spændt fast ordentligt kan den ikke gi' sig til siderne jeg fik at vide at jeg skulle stramme båndene efter hver ca 150 km da de kan gi' sig lidt

• #8   23. maj 2006 ok kanon lyder bare lidt vildt uden støtte fod men på den anden side er det rigtig med afjedringen bliver fra taget cykel nå man har foden nede

• #9   23. maj 2006 he he tænkte den samme med støttebenet men tro mig det er helt unødvendigt min stod så godt at da jeg rokkede med den stod den som støbt i traileren bare hold øje med den i bakspejlet i starten så kan du hurtigt se om den er spænd godt nok fast vi havde et bånd i hvert hjørne af traileren og en rundt om traileren det skulle være optimalt

• #10   23. maj 2006 Det er ingen grund til at bruge centralfod eller støtte foden som Simon skriver, jeg gør det på samme måde spænd den godt ned i afjedringen både i for og bag

• #11   23. maj 2006 ok lidt tosse spørsmål vliken trailer var det jeg bruger en
    buggy trailer mål 140 x 240

• #12   23. maj 2006 jeg brugte en trailer 140*300 men den var rigeligt lang den havde kun 1 aksel og ca 30 cm høje sider

• #13   23. maj 2006 mit råd..

Op med dyret på traileren.
    sæt den ordentligt.
    spænd og bind overalt hvor du kan se det er nødvendigt.
    både til siderne, foran, og bagud. så skal det nok gå det hele...
    prøv dig frem!
    go tur!

• #14   23. maj 2006 ok mange tak for hjælpen
    smiley hvis i seer en bil med ca 10 km i timen og noget rød pakket ind i 10000000 håndklæder fra nordjylland til vejle så er det bare mig bergnet køre tid 5 timer smiley og 2 dage smiley

• #15   24. maj 2006 har ansøgt om venskab, jeg ved hvor du kan låne en mc-trailer i midtjylland ti næsten ingen penge ;)l

Kommentér på:
transport af mc på trailer

Annonce