Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc tøj, hvad er godt?
  • #1   2. jan 2012 Det der passer dig og som du gider at tage på hver gang du skal ud og køre.
    Der børe være flere forhandlere der har gode tilbud lige nu, men ellers kan det godt anbefales at tage et smut forbi Tyskland hvor du får meget for 3 - 4k.

• #4   2. jan 2012 Evt Berik. Jeg er glad for mit textil sæt.

• #5   2. jan 2012 Eller hvis du er fra det sjællandske, så hop på en Skanrejser bus til Lübeck - Louis og Polo Motorrad.
    http://motorcykelgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=173421

• #6   2. jan 2012 jeg regner med og købe her i dk, evt i vordingborg da det kun er en halv times kørsel fra hvor jeg bor..jeg har lige siddet og kigget lidt på Held tøj, er det noget værd?

• #7   2. jan 2012 Hej Rene

Held tøj er meget lille i str så prøv før køb smiley

Skulle bruge 3 str større i held end andre mærker smiley

Min alpinestar jakke som vi skrev lidt om, er jeg super glad for og dejlig varm og fornuftig pris smiley

ixs virker også lækkert

• #8   2. jan 2012 gav 450euro for et sæt dainese avro 2p suit
    nede ved Karla! smiley

altså hein gericke i Flensborg.

• #9   2. jan 2012 Hej Rene

Har haft Held i en del år , har både cordura sæt og læder dragt som jeg er godt tilfreds med , eneste minus er størrelserne ,du skal ud i en butik og prøve det da det svinger meget i størrelserne alt efter model og produktionssted ,derfor er ret umuligt at ramme rigtigt ved at bestille på nettet......

Ellers er det god kvalitet til små penge

/Thomas

• #10   2. jan 2012 Fyrigan til hver en tid

• #11   2. jan 2012 Motowear smiley Det er sgu i orden...

• #13   2. jan 2012 Ventour det er rigtig godt
    http://www.kbmotor.dk/beklaedning/tekstiltoej.html

• #14   2. jan 2012 MÅ anbefale dig at køre til Tyskland eller endnu lettere, handle over nettet - NÆSTEN underordnet - BARE du handler i TYSKLAND !!!!!!!!

Kan IKKE længere få øje på argumenter nok til at støtte de Danske forhandlere !

TYSKLAND - TYSKLAND - TYSKLAND - TYSKLAND... ...

Om det er Hamburg, Flensburg, Kiel, Frankfurt eller anden geografi - FÆLLES for dem er at TYSKERNES Økonomi bare er SÅ trængende efter vores penge i TOTAL MODSÆTNING til vores danske forhandlere, som rent faktisk bare tuder og læner sig tilbage - hvilket de SAGTENS kan tillade sig fordi "NOGEN" simpelthen af princip, kun vil handle DANSK... ... Lad os nu få noget pengestrøm OVER grænsen !
    Valget er frit, men handler du TYSK - er du SIKKER på at styrke økonomien ! (Dernede , ihvertfald).

(René ; sorry for Spam - kunne bare ikk' la' vær' ) smiley

- Det var det eneste "rigtige" man kan skrive, hvis man ikke vil høvles ned, verbalt !

• #15   2. jan 2012 Tag en smut til Flensborg og besøg Karla. Glem alt om fancy mærkevarer og køb deres "private Label" Det er siet kanongodt af fremragende materialer. De køber op i volumen, så priserne er gode - selv for Tyskerland, og du kan være ret sikker på, at Hein Gericke ikke vil have at deres rullende reklamesøjler kører i noget skrammel.

Ellers kan du sikkert købe noget aflagt tøj hos en tidligere elev fra balletskolen

• #17   3. jan 2012 tak for alle de gode svar smiley
    jeg er dog rimeligt hængt op for tiden rent tidsmæssigt, så får ikke lige smuttet til tyskland for og købe tøj..

kan se der er en del og spare ved og købe over nettet, men kan man gøre noget for og sikre sig det passer, udover rent faktisk og prøve den konkrete model? for så ville det jo være dejligt nemt smiley

• #18   4. jan 2012 Tag dine mål:

Bryst, liv, armlængde fra håndled til armhule, benlængde indvendig fra hæl til skridt og din samlede højde.

skriv det i en mail, og send det.

• Bo E
    Bo E Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 11
    #19   5. jan 2012 Prøv www.louismc.dk i Søborg der kan du prøve tøjet og det koster det samme som på nettet og i øvrigt flinke folk med et bredt udvalg . Jeg har købt til både mig og konen og fik snakket mig til rabat smiley

Kommentér på:
mc tøj, hvad er godt?

Annonce