{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung GT 650 R
  • #2   5. mar 2012 Jeg har en GT 650 S - den samme som R modellen bare udenbundkåben.

    Jeg er godt tilfreds med min! Fed maskine og til billige penge. Min har lidt rust og ir hist og her, men ikke noget man ligger mærke til.

    Der har tidl. været børbesygdomme, men det er løst efter 04-modellerne. Det var bremserne og dæk der var for dårlige samt problemer med topstykket (skød vist en udstødningsventil ud). Rust var også en tidl. fjende, men er også løst.



  • Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 273
    #3   5. mar 2012 Det har været diskuteret en del gange, men der er delte meninger om denne MC. Generelt synes jeg at dem der vender tomlen nedad er dem der ikke har haft en. Personligt ville jeg ikke være bange for at købe en, man får sgu meget for pengene.
    Det er muligt den ikke er lige så god til at imponere folk i Mc kredse, men hvis du ignorerer det og nøjes ned selv at nyde den, tror jeg du bliver glad for den.


  • #4   5. mar 2012 Enig med Søren O. Og jeg har haft en GT650N som jeg kørte 13k på uden et eneste problem.
    Byttede kun for at få flere hk så jeg kunne følge gutterne lidt nemmere på lige stykker!
    Jeg anbefaler helt klart denne mc


  • #5   6. mar 2012 Står og vil af med mine cykler, og ville enten bytte begge elelr en af dem her og nu, for en anden, og da jeg kiggede efter en kawa Z model faldt jeg over den her og blev nysgerrig, tak for linket, der er godt nok en tendens til negative toner omkring den cykel må jeg sige, men der er en del der virker hult når man læser det?`
    Men hvad mener i med tung? Jeg synes også mine cykler er tunge, men de flytter sig da såre nydeligt på lige stræk så rødderne med deres nye modeller stadig kan få sved på panden når jeg leger med. Nok er mine maskiner gamle, men de kan da bide fra sig endnu.
    /M


  • #6   15. mar 2012 Har prøvet en idag. Og var meget positiv overresket. Lidt høj, hvilket er godt for mig, men skal med muligvis med tiden bruges som skolecykel, og lille lise kan få lidt problemer. Men til den pris var jeg godt tilfreds med turen. Ligeleder lidt hakken når den blev presset i lave omdrejninger.
    Prøvede også en ER-6 men den skulle helt klart drosles hvis elever skulle ud på den. Lidt kontant i det, efter min mening.
    Dog er favoritten Honda CBF500 / CBF600S bare ikke deres pris.


  • #7   18. mar 2012 Er også lun på de hondaer, eller en ældre kawazaki z1000 ville være drømmecyklen for mine i bytte, men der er langt imellem dem desværre, det ærgrer mig en del... Det gør ikke noget den er kontant i det, det skærper opmærksomheden og giver lidt udfordring og sjov ved kørslen, så længe det ikke er med hovedet under armen, dog er de tmin mening smiley . Men tak for dit input.
    /M


  • #8   9. apr 2013 Jeg har en gt650N. Jeg må sige at jeg er virkelig glad for min.
    Rigtig gode køreegenskaber. Det eneste negative jeg har at sige om den er at gearkassen er meget kontant. Og den har lidt vibrationer, idet det er en V2´er. Men ellers kører den kanon godt. Min er 2010 udgave. Tror de fleste børnefejl blev rettet samtidig med at de skriftede til det storte sted (før var det gråt)


    profilbillede
  • #9   9. apr 2013 Jeg må sige at de fleste jeg høre om som synes godt om HYO, er folk der IKKE har haft andre tilsvarende maskiner ( læs. kommer fra noget meget lille, eller noget gammelt lort) der er ingen der kommer fra en Hornet,fzs. sv som synes om hverken køreegenskaber og kvalitet,

    Jeg er en af dem der ikke har og aldrig vil eje en hyo af dem som pt er produceret ( kan jo være de laver super cykler om 10 år)

    Har prøvet, og det var rigeligt til mig smiley

    Og det var så mit bidrag til en genoplivet tråd smiley


Kommentér på:
Hyosung GT 650 R

Annonce