{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.327 visninger | Oprettet:

HYOSUNG GT 650 {{forumTopicSubject}}

Hey derude.

Er på heftigt udkig efter 600 / 650 modeller - naked. Er blevet lidt nysgerrig på denne Hyosung cykel, og vil lige høre om der er nogle herinde der har ydeligere kendskab til den, eller nogen der kender nogen som kender nogen?

Er det noget billigt lort, eller er der meget value for pengene?

Mvh ny dreng i klassen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HYOSUNG GT 650
  • #1   2. apr 2014 huha det kan godt blive en lang tråd smiley smiley *popcorn* smiley

  • #2   2. apr 2014 For langt de fleste er det en ganske god MC, så længe du holder dig til de seneste udgaver.

  • #3   2. apr 2014 Jeg vil anbefale at søge i forum, der er rigtigt mange tråde omkring dette emne, så undgår vi at få endnu en. og der er også en hyosung gruppe herinde.

  • #4   2. apr 2014 Jeg har haft en 250'er

    Jeg vil sige du får meget for pengene, husker ikke lige hvad de ligger i af pris. Jeg fik meget for pengene, men samtidig havde jeg også nogle driftsproblemer og forsinkelse på gas og speedometer. ..og så var den jo bare ekstrem langsom fordi det var en 250'er. Det problem har 650'eren nok ikke.. smiley


    Synes det var irriterende med driftsproblemer, da jeg hver dag kørte til i fra uddannelse.

    Ja som Jesper skriver, tag de nyere modeller. Med indsprøjtning!


  • #5   2. apr 2014 Ja men bare det kun er dem der har erfaringer dersvare er det vel ok smiley

    Der er en del tråde om dette emne men jeg vil gerne svare her alligevel.
    Jeg har haft en 2008 model GT650N. Kørte 13000 på 2 sæsoner uden problemer. Super sjov mc der kan være med til det meste. Jeg mener helt sikkert det er valmue for money. Solgte min i ren handel til forhandler med et tab på kun 17000.
    Så go for it og skid på fordomme. For dem kommer der masser af om lidt smiley


  • #6   2. apr 2014 personligt synes jeg det er en fin nok maskine. har kun oplevet en enkelt hvor motoren har brækket sig(årsagen kan dog også være ejerens).
    Dem jeg har kørt kørte fint nok.

    Ta ud og prøv en hos en forhandler smiley


  • #7   2. apr 2014 http://www.123mc.dk/hyosung-gt-650-r-middelfartmcdk/mcid-56647s4

    Billigt nok for en spritny maskine.
    Det ville jeg tage, HVIS jeg skulle have en GT650.


  • #8   2. apr 2014 Jeg ville nok købe en lettere brugt. 60k er fint for en ny mc. men hvis du nu vælger efter et år eller to at prøve noget andet, så vil du nok have en kæmpe afskrivning. ..efterspørgslen efter Hyosung tror jeg ikke er så stor. I og med vi bevæger os længere væk fra de slemme kriseår tror jeg også folk køber dyrere mærker.. smiley

    Jeg havde ihvertfald en stor afskrivning på min hyo pga. mangel på efterspørgsel. ..


  • #9   2. apr 2014 Har selv en 250.. Ingen problemer, kører fint selvom tidligere ejer har tævet den lidt...

  • #10   3. apr 2014 Tror ikke afskrivning på 650 er så stort som på 250 pga større efterspørgsel

  • #11   3. apr 2014 Har kørt på sådan en . Og synes sgu de køre godt. Man får meget for pengene.
    Min mening.


  • #12   3. apr 2014 Jeg har en naked GT650
    Den køre rigtig godt med de omkring 81HK, dejlig i sving og en god høj cykel man sidder godt på(jeg er 185 cm høj.)

    Jeg har kørt under 2000 km på den, så jeg kan ikke fortælle om holdbarheden.
    Men den virker som den er i en god kvalitet.


  • #13   3. apr 2014 Jeg ville personligt ikke have sådan en.. Jeg er jo også en Sv-freak og er derfor nok lidt farvet.. smiley smiley
    Men hvad jeg har kunne læse mig til og sammenholdt med de gt650 som jeg har prøvet - så er svaret nej tak.. Hyosungen er en kopi af suzukis sv650.. Og der er en grund til at den er markant billigere.. Bremser, affjedring, finish og motorgangen er MARKANT bedre på suzu'en! Det er ikke for at træde nogen hyosung-kører over tæerne, men det er alle punkter som jeg ikke vil spare på..

    Prismæssigt, så ville jeg vælge en Sv650 til samme pris - uden tvivl!! Men det er jo op til den enkelte og dennes standarder..! smiley


  • #14   3. apr 2014 Tak for alle besvarelser, som jeg havde fornemmelsen af deler den lidt vandene, og har selv hørt / set både godt og skidt om dem, men aldrig kørt på en selv, da kortet først kommer om et par uger;)
    Uanset hvad så kan det ikke undgåes at der er sparet lidt her og der med de priser, men selvfølgelig ikke godt hvis det er dyre repartioner inden de første 5000 km. Dermed sagt, så er det sku en lækker cykel at se på, og motoren skulle have masser af torque - så den fortjener da en prøvetur smiley
    @Marcus B, ja SV 650 er rigtig fin, og lige sådan noget jeg også kigger på hvis der kan findes en god cykel under 30 k....


  • #15   3. apr 2014 Hyosung er ikke kopi af SV. Jeg har aldrig prøvet en 650, men hvis den ligner 1000'eren køre den som en havelåge ifht min gamle Hyo. Og jeg har prøvet begge. Jeg vil til enhver tid købe en Hyo igen, hvis behovet opstår

  • #16   3. apr 2014 Kan næsten love dig at den ikke går i stykker inden for de første 5000 km smiley har mange bekendte....eller mange og mange, men flere der har Hyosung, de har kørt LANGT, over 20.000 km, og ingen rep. kommet:)

Kommentér på:
HYOSUNG GT 650

Annonce