Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hyosung Gt 650 r naked
  • #1   1. apr 2012 Håber det er en aprils nar - Hoyo er ikke noget man hverken bliver forelsket i, drømmer om eller savler over.

• #2   1. apr 2012 Det kommer an på hvor mange penge, der tales om...

• #4   1. apr 2012 Jeg ville aldrig ha en, men har dog ikke hørt noget skidt om dem, tror folk er glade for den for at være helt ærlig. Men mener du skal gå efter dem efter 07 ??

• #5   1. apr 2012 ja.. jeg synes heller ikke den virker helt tosset. heller ikke hvad folk fortæller om.. mener at der er noget med man skal gå efter en årgang efter 2004.... eller også er 2006... de gamle havde noget med topstykket kunne revne. ellers ingen problemer.

jeg har været lidt vild med hyosungs aquila.. den er desværre lidt for dyr til jeg finder den helt interessant.

• #6   1. apr 2012 Nej, det er ikke noget vi SKAL skrive. Jeg er i hvert fald ikke kontraktligt forpligtet når jeg skriver at jeg er glad for min Hyo. Problemer har der heller ikke været mange af; en defekt tændspole og defekte baghjulslejer efter 23000km. Men det kunne jo nok også ske på andet end en Hyo?

• #7   1. apr 2012 Du er der godt nok lynhurtigt Jan - er du ikke ved at have skrevet noget negativt i samtlige indlæg vedr. Hyosung ?

Morten P: Jeg er super glad for min. Det negative er småting. Et defekt ur i display, lidt raslen fra motoren ved tomgang i neutral gear og en løs parabol er vist det - de sidste to ting kan formentlig løses ved en jurstering.

Den har et godt bundtræk, ser fræk ud og kører godt. Den lyder ligeledes god fra sin V2 motor smiley

Køb en fra 05 og fremad. De tidl. modeller havde problemer med topstykket og de skød en udstødningsventil ud. Kontakt Hyosung.dk hvis du finder en model. De kan oplyse dig ud fra stel-nr, om den du står med har det problem. Min har f.eks. ikke det problem.

Jeg skal have den på bane her midt i april på track-day, hvilket jeg glæder mig MEGET til.

• #9   1. apr 2012 Til din overskrift, så hedder Hyosung i øvrigt :

Naked: GT 650 N
    Halvkåbe: GT 650 S
    Fuldkåbe: GT 650 R

• #10   1. apr 2012 jeg udemærket til freds med min dog ville jeg da godt ha noget da var lidt mindre hurtig.. smiley

Synes din skal købe en.

Men helst med kaburater det nu det bedste smiley

• #11   1. apr 2012 ja den gang i 60'erne var der ingen der ville have sådan en Japansk riskoger, og er fordommene så kommet til Hyosung (korea), som er langt fra de dårlige kina mc'er. ikke ret mange ved at Hyosung faktisk i mange år har stået for produktionen af Suzukis ATV'er og Hyosungs V2 motor faktisk er en egen udvikling.
    Til prisen får man helt sikkert en ok maskine og hvis man kober en ny har man jo stadigvæk garanti som ved andre mærker.
    Spring du bare ud i det.

Thomas

• #12   1. apr 2012 Tak til Thomas C så sandt !

• #13   1. apr 2012 Det lyder som om at de kloge har snakket og det bliver en han køber tak for hjælpen drenge smiley

Kommentér på:
hyosung Gt 650 r naked

Annonce