1.997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hyosung, GT 650 R eller Suzuki GSX 600 R Hyosung, GT 650 R eller Suzuki GSX 600 R

Hej derude...

Jeg har virkelig brug for et godt råd...
Nu har jeg overvejet at skifte min mc ud for lidt forandring.
Jeg har en suzuki GSX 750 F fra 2007 som har kørt 13000km. Jeg er blevet tilbudt at bytte ligeover med en Hyosung GT650R.. helt ny, eller med en Suzuki GSX 600 R fra 1997 og har kørt 33000km.
Nu er mit spørgsmål så.. hvad skal jeg vælge?
Har læst flere anmeldelser af Hyosung, og det er gået ret godt for den efter 2008. Den tiltaler mig ret meget, da den for det første er helt ny og med fuld garanti. Suzuki kender jeg jo ret godt, og er en meget stabil maskine, men den er jo en hel del ældre og har kørt en del, dog er den nylakeret... Håber jeg får en masse råd fra jer derude, da jeg kun har haft mc kort i 2 år trods mine 44 år... he he he

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung, GT 650 R eller Suzuki GSX 600 R
  • #2   13. apr 2012 hyosung..... fra en suzuki-ejer. :o)

• #3   13. apr 2012 Umiddelbart ville jeg da beholde den du har:D hvis det altså stod til mig.. Hvis du VIRKELIG vil have forandring, så vælg Hyosungen. Men tag dog ud og prøv dem, så finder du hurtigt ud af hvad du mest er til:)

vh

• #4   13. apr 2012 Uden at ha prøvet nogen af de tre ville jeg nok gå efter Hyosung'en...

• #5   13. apr 2012 bare navnet, burde fortælle dig hvad du sku vælge.. mvh hc..

• #6   13. apr 2012 Hyosung

Også fra en Suzuki gsxr ejer.

Suzukien er med karb. og så kommer der helt sikkert en del reps som du selv er inde på.

Også noget mere rart med heste/moment ved lavere omdr på Hyosung. Lyder fejler heller ikke noget smiley

Men ved selvfølgelig ikke om du er en racerbølle smiley Men så havde du nok ikke valgt 750F til at starte med.

• #7   13. apr 2012 HC: nu er det ikk altid navnet der gør forskellen, og der er jo rigtig meget Suzuki i den.... har jeg fået oplyst. Jeg har prøvet begge maskiner, men kan sgu stadig ikk finde ud af hvad jeg skal vælge... men Hyosung tiltaler mig en del... den er helt ny...... ret fedt design sys jeg... men godt nok ser man ikk så mange af dem endnu.. måske er vi danskere lidt gammeldags, og ikk tør prøve noget nyt. men har læst at der er sket rigtigt meget positivt for Hyosung de sidste 3 år... til en ret fin maskine....:)

• #9   13. apr 2012 Der er intet Suzuki i den.
    Men jeg ville også tage Hyosungen. Simpelthen fordi det er en V2 er.

• #10   13. apr 2012 Hvordan kan du dog være i tvivl.?
    Klart du vælger Hyo - den anden er jo en skru-suki... c";)

• #11   13. apr 2012 Suzukien er da for gammel i forhold til hvad du har.
    Hyosung vælger du hvis du er klar på at beholde den længe, og i en evt salgssituation, miste en go sjat penge.

• #12   13. apr 2012 Efter som du selv skriver du har kørt i 2 år så har du nok ikke fundet helt ud af hvilken type maskine du føler dig bedst til rette på.

Dog ville jeg selv tænke meget på videre salg værdi på de forskellige maskiner som der også bliver nævnt.

/KP

• #13   13. apr 2012 Gixxeren!! hvorfor?? kig i min profil smiley Ej no shit har kørt på både sprit nye gsx-r 600 og meget andet nyt gejl, men alligevel forelsker jeg mig bare på ny i min egen når jeg kommer tilbage på den, men nu er jeg også glad for høje rpm, og masser af gear skift..

• #14   14. apr 2012 Hvor gammel er Hyosungen ?

Suzukien er for gammel og med for mange km på klokken. Jeg ville helt klart vælge Hyosungen. Den er sprit ny, kører godt og er en V2.

Men det er jo to forskellige maskiner..

• #15   14. apr 2012 Du skræmt at karb på Suzuki den giver ikke problemer det er noget Bull shit men ja vil da nok bælge hyo

• #16   14. apr 2012 jeg havede sku beholdt den 750f og smidt noget jet kit og udst på (anden gearing) bar for sjov smiley men ska der mere fart på havede jeg nok valgt den 600 skraldesuki

• #17   14. apr 2012 Lad dig nu ikke skræmme af de få der stadig er tilbage med fordomme om Hyo. Det er en fed mc og et bytte lige over med din lyder som en fin handel for dig.
    Mht gensalg eller være "gift" med Hyo kan jeg ikke genkende det. Jeg kørte 13k på Naked på en sæson og solgte den i ren handel med et ubetydeligt tab på under en måned. Og forhandleren henvendste sig til mig om køb!
    Men under alle omstændigheder skal du ud og prøve en V2 inden køb. Det er efter min mening det fedeste at køre på, men nogen hader det!

• #18   14. apr 2012 Jeg tog også Hyosung`en. Synes folk har alt for mange fordomme om dem, tit folk som ikk engang har har eller prøvet en. Bevares det er da ikke en BMW, men prisen er sgu også en anden. Nyprisen er jo heller ikke så stor, så tabet bliver måske stort i % iforhold til en anden, men i kr & øre ser det sikkert anderledes ud.

• #19   14. apr 2012 Behold den du har smiley tun den evt lidt, gear den lidt, så køre det smiley

• #20   15. apr 2012 Tusinde tak for alle jeres svar.... og kan se at der er mange der mener at hyo... vil være et godt valg. Jeg blev spurgt om hvor gammen den Hyosung er. Den er fra 2011 og har kørt 0 km. så helt fabriksny. Grunde til at jeg vil ha en anden er at jeg sys at min suzuki gsx750f er lidt "kedelig" at køre på, og der er Hyoén jo en anden type mc med v2......
    Håber at få mange flere meninger. smiley

• #21   5. sep 2012 hey

Nu fandt jeg lige dit emne her og meget spændende at læse om, jeg står nemlig i samme problem, men falder mest til Hyo'en, den er sgu fed.
    Men da emnet er mange måneder gammel, bliver jeg nød til at hører hvad du har gjort og om du er glad for beslutningen???

• #23   5. sep 2012 håndtag mv. på en hyo er da det samme som den gamle sv650..

Et plus ved hyo er at reservedele og ja alle dele fås til en ret godt pris! smiley
    - Et minus er nok at nogle er skeptiske overfor mærket.. evt. ved videresalg.

• #25   5. sep 2012 Vil ikke sige den er "super" ..Det vil jeg kalde en bmw s1000rr. smiley

- Men en hyo er udemærket. du får meget for pengene. smiley Dog lidt tung.. og så er der v2 motor.. dem hader jeg altså bare! Derfor vil jeg ikke have min hyo mere! smiley ..Hader kun lyden ikke ydeevnen..

Kommentér på:
Hyosung, GT 650 R eller Suzuki GSX 600 R

Annonce