{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Drømmen om et TT {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Ja, ved ikke lige hvordan jeg skal spørge, da der er lidt flere spørgsmål i samme emne, men here it goes!
Er der nogen der:
-har drømt/drømmer om at køre et TT?
-har det som mål med deres banekørsel?

Og endelig, hvad har I ellers af drømme med jeres kørsel? -er det bare for sjov eller er der mål med det?

Ikke fordi jeg selv har planer om at skulle køre noget vildt!
Men det er jo vinter, så lad os få tiden til at gå med noget! smiley

Del drømmen!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmen om et TT
  • #2   27. nov 2012 Spændende tråd, følger lige med smiley

• #3   27. nov 2012 Møjn heino! smiley
    Det var jo ikke ment som at alle render rundt og tror de skal køre noget sindsygt.
    Men der må da være nogen der går og drømmer om ét eller andet større mål med deres foretagende smiley
    Det kunne evt være at vinde DM?

• #5   27. nov 2012 tja, startede med at køre drag, da det var noget af en udfordring... og kunne se jeg kunne forbedre mig og min daværende cykels tider meget. Målet var efter at have set Per E, køre 201 m med udgangshastighed på godt 200 Km/t i 2008 på mosten, at det måtte jeg også prøve, så cyklen blev bygget om og i 2011 til AMF lykkedes det så... fik så derefter solgt cyklen da der stod en og ville give prisen jeg forlangte... smiley

• #6   27. nov 2012 Jamen for mit eget vedkommende ser det noget ala sådan her ud:
    Af baggrund har jeg ikke rigtig noget, har kørt gade i et par år, har prøvet bane én gang, men i øsende regnvejr!!
    Hvis jeg en dag (inden jeg bliver for gammel) får kompetencerne og muligheden for at køre sådan et løb er jeg ret sikker på jeg ville gøre det!
    Men eller vil jeg da gerne opnå at komme til at køre i toppen af sporten her hjemme, evt med hjælp fra sponsore..
    Er af person meget målrettet, og har mine egne idéer om hvordan man gør tingene, så nu må vi se hvad det kan blive til de næste par år! -næste år skal hver en mønt der er ledig bruges til RR!

Har som starter cykel erhvervet mig en ældre R6 med lidt ekstra udstyr, som var billig i indkøb, alene af den grund at jeg mener ikke man skal gå ud og købe maskiner til 50-60.000 som start.. Man skal have noget man er ligeglad med om vælter og bliver smadret! smiley

• #7   27. nov 2012 Har ingen intentioner om at køre TT, hverken på den gamle Bonneville eller noget andet. Men jeg vil utrolig gerne over og opleve løbet. Har været på Isle Of Man et par gange, og det er en fantastisk ø, men har desværre aldrig været der under løbet. Det skal nok lykkedes !! smiley

• #8   27. nov 2012 Jeg har hørt at Ry-TT muligvis bliver genoplivet!!!! Jeg husker det som et forholdsvis sikkert gadeløb og alligevel med hop og +200 med knæet inde over bondemandens græsplæne, det er en på opleveren....

• #9   27. nov 2012 Ry TT eller Dover ræs som det også hed , var faktisk et sjov lille løb på en næsten firekantet bane rundt om nogen marker i søhøjlandet, det mest spændene var nemmelig de flyvehop der var rundt på banen
    Mødte faktisks lige Jørgen Vendelbo der stod for det i Søndags i Ry Bio da vi var inde og se Wold fast Indian, han sagde nu intet om det
    men man skal lige huske på hvorfor det stoppede, det var simpelhen fordi der var mangel på frivilligt arbejdskraft, official osv , det var ikke pga manglene tilladelser !

Kommentér på:
Drømmen om et TT

Annonce