Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wolf telte
  • #1   27. jun 2006 Ligner meget Wolf 3000 teltet som jeg var tæt på at købe. Kvaliteten fejler intet, men jeg ville gerne have ståhøjde.
    Købte i stedet et Outwell Arizona som er mere end ok smiley

Men altså, er du på jagt efter et tunneltelt, så er wolf nogle af de bedre.

/
    Jesper

• #2   27. jun 2006 Lige deres telte kender jeg ikke så meget til. Dog har jeg købt både rygsæk, støvler og andre små ting hos dem. Og den kvalitet og service de har leveret kan jeg ikke klage over. Jeg synes jeg har fået meget for mine penge der...

Mvh

Lasse

• #3   27. jun 2006 Lad være... Det er mit råd.
    Køb ikke Wolfcamper. Har kun dårlige erfaringer med deres varer. Har haft et overtræk til soveposen der ikke var tæt, og kender flere der har haft samme problem. Har også haft et oppusteligt liggeunderlag af samme mærke, og første gang (en juleaften) jeg pakker det sammen ryger stropperne af.
    Teltene er også afprøvet og ikke fundet iorden De er utætte og går meget nemt istykker.
    Det er hvert fald mine erfaringer med wolf.

• #4   27. jun 2006 Jeg har yderst gode erfaringer med deres telte ... mit første tele bistod mig mange år i alt salgs vejr ... selv tysker byger har det holdt ude uden problemer ... Det første telt blev dog smadret af en fuld nordmand he he .... Mit andet wolf telt er jeg mindst lige så godt tilfreds med ... kvaliteten er helt i top og så finder man ikke ngoet der er ret meget nemmere at slå op.

Wolf sove poser er også i top kvali efter min mening.

• #7   27. jun 2006 Jeg har også kun haft gode erfaringer med wolf. Har pga. pladsmangel lige købt en wolf 1700. Flere af mine venner anbefalede mig at købe wolf da jeg skulle havde min første.. Så thums up... o",)

• #9   28. jun 2006 De vejer da ALT for meget...

Black Diamond laver nogle lækre telte hvor et 2 personers kommer ned omkrign 2 kg. smiley
    (link fjernet)

Kommentér på:
wolf telte

Annonce