{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Kristian B
Kristian B
Tilmeldt:
14. maj 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Valg af mellem motorcykel {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med mc kørekort størrelse mellem. Og jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe af motorcykel.. Den må jo ikke have mere end 48 hk. Budget maks 25000 og skal være først og fremmest sjov at køre på. Hvad kan i anbefale??

Kristian smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af mellem motorcykel
  • #1   24. maj 2013 Jeg ville gå efter en motard, en DR-Z fx men du skal nok finde lidt flere kr..

    ellers en CBR400RR og så droppe droslingen.. tjek min ud for inspiration..


  • #2   24. maj 2013 Har netop selv lige stået i den situation Kristian! har lige fået mit mellem kørekort:) Jeg havde også de ca. 20-25.000 kr. at gøre godt med!

    Jeg stod lidt mellem... en suzuki GS500, er jo viiiiiild populær som mellemkort, den har ca. 46 HK, og kan købes og repareres alle vegne.. et sikkert valg:)

    MEN, jeg valgte DOG en Hyosung, mest pga. uddsende, har altid gået mod strømmen.. har købt en GT250R fra 2008 (du kan se den på min profil) dog.. ta' en fra 2010 og frem, de er en del bedre end 2008 årgangen smiley (som jeg har)


  • #3   24. maj 2013 hvad med min yamaha...?

  • #4   24. maj 2013 Sprød maskine Thomas.. smiley

  • #5   24. maj 2013 med de hk osv vil jeg anbefale en szr 660. Det en kanon sjov cykel, som er MEGET bedre end gs 500 på alle punkter.

    Men ellers klart en motard, men der vidst ikke mange i den prisklasse


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   24. maj 2013 Takker for svarene. Og nej der der desværre ikke mange motard til den pris.. Men er nok mest til gs 500 Thomas, som jeg også har kigget en del på da den har lige de heste den må have. Vidste bare ikke om der var andre i samme størrelse smiley

  • #7   24. maj 2013 Gør dig selv en tjeneste og prøv en lang tur på dem alle først.
    Vil næsten vædde med du glemmer alt om gs 500 når du prøver szr. Jeg har haft begge


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   25. maj 2013 Ok, tak for rådet smiley

Kommentér på:
Valg af mellem motorcykel

Annonce