{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

valg af mellem MC {{forumTopicSubject}}

Hej, efter næste sæson kan jeg få mit mellem kort og vil gerne have en cykel derefter. jeg har altid godt kunne lige Choppere/turing /caferacere/bobbere... (planen er at få en Harley engang) Jeg er slet ikke til pølsevogne eller racercykler!

men jeg vil gerne have en mellem cykel til fornuftige penge og samtidig en cykel som holder godt og hvor chancen for at køre i stå på både korte og lange ture er så lille så mulig.

jeg har selv tænkt lidt på en Virago 535/750,(som bliver droslet) for det virker til at der er mange af dem til fornuftige priser, og så har jeg hørt at de er forholdsvis godt skruet sammen

jeg vil helst ikke have noget alt for meget kineser værk, da jeg har haft en som ikke holde til særlig meget før man skulle til at skrue i den og skifte dele. - selvom at jeg ikke har så meget imod at gå og rode med cykler, så har jeg desværre ikke pladsen eller værktøjet til det


håber i har nogle forslag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af mellem MC
  • #1   22. okt 2014 Yamaha Dragstar 650 ccm., solid cykel, og der finds et hav af dele til at customize dem med.

  • #2   22. okt 2014 Efter næste sæson.. altså i 2016?
    Er det noget der skal planlægges allerede?


  • #3   22. okt 2014 Dragster har jeg også kigget lidt på, men har hørt det skulle være træls at køre på i længere tid smiley

    og ja, for hvis jeg kan skaffe en nu, så kan jeg låne en garage og gå og nusse med den indtil og så har jeg god tid til at gå og kigge efter nogle gode tilbud smiley


  • #5   22. okt 2014 Sorry hvis jeg formulerede mig kejtet, mener motorcykler hvor der er så meget udstyr og extra på den at man næsten ikke kan se at det er en MC mere (fx en honda goldwing 1800) :-9

  • #6   22. okt 2014 For mig er en Goldwing eller BMW med alt udstyret en pølsevogn....

    En Chopper en trillebør...

    Racere plastikcykler...

    Knoldhoppere som jeg selv er mest til ved jeg faktisk ikke hvad kaldes med samme lidt nedladende vinkel.
    Kunne være sjovt at se hvad de hedder...


  • mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #8   22. okt 2014 @ Henrik
    Det kunne vel passene være noget med mudderchopper, det var der en herinde fra der kaldte dem og jeg har ikke hørt andet "nedladende" navn til dem


  • #9   22. okt 2014 racere er plastikraketter

    offroad er mudderknallert

    BTW. en Virago 750 er en fin cykel når det nu skal være en chopper(rystepudser/hæmoridetraktor)


  • #10   23. okt 2014 Vil det sige at jeg kan vælge en Virago 750, og så den droslet nok ned til at jeg kan køre den på det mellem kort?
    og har hørt at det ikke er så godt for cyklen at blive drosslet ned, er der noget om det eller er det bare skrøner?


  • #11   23. okt 2014 Det er jo klart at mc'en køre bedre med fuld power, da alt på den er justeret ind til netop den motoreffekt. Så køre oplevelsen vil jo blive lidt ringere, men jeg kan ikke se hvordan den skulle kunne tage mekanisk skade af at blive drosslet. Det er som regel bare nogle skiver der sidder i indsugningen der udgør drosslingen.

  • #12   24. okt 2014 Ja okay, så er det jo ikke så stort problem smiley

Kommentér på:
valg af mellem MC

Annonce