1.141 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

GIVI hjelm GIVI hjelm

Hej
Jeg sidder her og skal ud og købe en ny hjelm, og der er jeg godt nok lidt i vildrede, derfor skriver jeg lige her et par ord, for der er jo nok nogle her i dette forum der har erfaring og nogen gange dyrekøbte.
Jeg er faldet for en GIVI hjelm sådan en flip op hjelm den hedder noget med HX09, den kan købes i Tyskland for 1500 kr. helt ny.
Er disse hjelme fra GIVI noget værd, eller er det noget skrammel, som man skal holde sig fra..
Jeg har så set her i motorgalleriet under marked, at der er en der vil sælge sin SCHUBERT C2 hjelm for 1000 kr. det er en størrelse 60-61, og jeg skal bruge en 59, vil den blive for stor, så den fiser rundt på hovedet af mig, og hvor gammel er denne SCHUBERT C2 så, jeg har rodet lidt rundt på nettet, men jeg syntes ikke at jeg er stødt på nogen årgang, men hvad jeg kunne jo også bare kontakte sælger, men ved at spørge jer, så vil jeg nok få et mere ærligt svar da' i jo er uvildige.

Hilsen Jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GIVI hjelm
  • #1   22. aug 2013 Kan godt forstå du kan li Givi designet - jeg syntes også de ser godt ud.
    Ærgeligt at jeg ikke kunne skaffe dig en smiley

Mht til Schuberten - uden tvivl en kvalitets hjelm - måske endda en klasse over Givien.
    Men BRUGT og måske I den forkerte størrelse - og ud over kantstenen garanti...

Jeg ville personligt gå uden om - Hjelm er måske ikke stedet til kompromis.
    Ifht andre er jeg absolut ikke fanatisk - men 1000 kr for en små skrammet brugt hjelm? Ikke om den så kostede 20000 fra ny.

• #2   22. aug 2013 Mht til størrelse - der er kun en måde...
    Måle hovedet er kun vejl.
    Hjelm SKAL prøves før køb.

• #4   23. aug 2013 Det var rart at få nogle kloge råd og vejledning her i dette forum, for ellers havde jeg vel nok dummet mig ved at bestille en på nettet, og så er det jo noget svært at få den byttet hvis eks. den skulle være for lille eller stor, og i det her tilfælde ville den blive for lille.
    Jeg gjorde nemlig det, at da' jeg i dag var i Odense, så på vej hjem kommer jeg jo forbi Fredericia, så jeg smuttede ind forbi " X1 ", og her blev alle min problemer løst i hvert fald i forbindelse med hvad angår hjelmen, for der havde han lige den rigtige hjem til mig, så det blev til en ( Schubert C3 ) billig var den ikke, men måske en fornuftig pris.
    Så tak for de gode råd.

hej

Kommentér på:
GIVI hjelm

Annonce