Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremserne ryster.
  • #1   12. sep 2013 Ja det kan godt være dem. skift og så er det sikkert ovre, Dine stempler i kalibrere er jo langt ude og kan give lidt resunas/viberationer

• #2   12. sep 2013 Super.

• #3   12. sep 2013 Det her er lidt scary. Har du kigget på de klodser???

Normalr er det her fordi de er slidt så meget at bagsiden begynder at gnave i skiven.

• #4   12. sep 2013 Ja det har jeg. Og der er stadigvæk klods på. Det er ikke slidt helt i bund

• #5   12. sep 2013 Jeg havde indtil for nylig en cykel der lavede samme nummer, og der var skiverne blevet skæve pga kun to ud af otte stempler totalt i de forreste calibre virkede. Resten sad fast. Så var skaden sket.

Når du får dine klodser skiftet, så vær lige sikker på at alle stempler fungerer. Ved ikke hvor gammel cyklen var, men min var 18 år gammel da jeg renoverede begge forreste calibre.

• #6   12. sep 2013 Den er fra 98, og hvordan tjkker jeg det ?

• #7   12. sep 2013 det burde faktisk være ret nemt at tjekke nu hvor klodserne alligevel er godt slidte, pres klodserne tilbage feks med en vandpumpetang, men pads på hvor du griber, ikke om skive, belægning eller tynde ting der kan bøjes/brække, pump så herefter klodserne ud mod skiven igen med bremsegrebet imens du visuelt observerer at alle stempler bevæger sig jeæns og samtidig, er der enkelte stempler der er lidt sløve men kommer straks klodsen rører skiven/trykket stiger trænger de sikkert til lidt gymnstik (pres klodsen tilbage igen og pumpe den frem igen nok gange til at det kører som p.. i grethe) vær dog meget opmærksom når du presser klodsen tilbage, der er meget at ødelægge ved at sætte tang forkert og så er der ikke mange penge sparet ved gør det selv mere

Kommentér på:
bremserne ryster.

Annonce