1.166 visninger
|
Oprettet:
brækket højre hånd :( {{forumTopicSubject}}
ja jeg løb lige ind i en syg makker i lørdags, med et boldtræ.... så jeg har sgu brækket højre hånd.... hvilket betyder at jeg ikke kan køre mc i en måned, pga. den skide gips..... pisse træls
jul 2004
Følger: 126 Følgere: 140 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.535
Hvor meget brækkede han så??
God bedring
Rolf
jul 2006
Følger: 26 Følgere: 29 MC-er: 5 Emner: 2 Svar: 3
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.102
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 67 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 494
Martin...
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.103
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
God bedring!!
jul 2006
Følger: 26 Følgere: 29 MC-er: 5 Emner: 2 Svar: 3
brækket højre hånd :(