Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  midlertidig registreringsattest
  • #1   1. apr 2015 du kan ikke omreg på en midlertidig , men hvorfor ikke bare vente den uge det tager før der kommer en rigtig , med mindre du stoler på sælger og han eftersender.

• #2   1. apr 2015 Man kan ikke få et stel synet. Så en midlertidig reg. attest findes ikke. Pas på du ikke bliver snydt.

• Preben P
    Preben P Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #3   1. apr 2015 Hvis det er et adskilt projekt og sælger er =navnet på den midlertidige skal han bare bestille et nyt original attest ellers se om du kan finde sidste ejer ud fra det der står på den midlertidige kan du ikke det så hold grapperne væk

• #4   1. apr 2015 Den midlertidige er ingenting værd. Reg ejer skal bestille ny attest. Og du kan kun omreg hvis der er plader på.

• #5   1. apr 2015 Har lige skrevet og spurgt ind til den. smiley

• #6   1. apr 2015 Hmmm det er tidligere ejers navn på papirene, den har været afmeldt i 20 år.

Kan man ikke kontakte SKAT med Stelnr og få et bindende svar på om den kan registreres ?

• Preben P
    Preben P Tilmeldt:
    dec 2014

#7   2. apr 2015 Du skriver tideliger ejers navn er det ham du er ved at handle med men da det er så mange år siden den sidst har været synet er der en lille muglighed for at få en ny attest der er en liste på skats hjemmeside over hvad du skal kan dokumenter for at ansøge efter den ellers send mig en mail så har jeg vejledningen

• #8   2. apr 2015 Det er den sidste registreret ejer, ca 20 år tilbage, der står på den attest - så jeg gætter på at den er værdiløs, eftersom projektet har skiftet hænder en hulens masse gange siden.....

• Preben P
    Preben P Tilmeldt:
    dec 2014

#9   2. apr 2015 Lyder næsten sådan har du navn og adr på den sidste ejer kan han muligvis spores

Kommentér på:
midlertidig registreringsattest

Annonce