Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vask af MC i Århus
  • #1   19. apr 2015 Kun hvis du vil bruge en spand med vand gamle beskidte børster fyldt med olie smiley

Der er ingen tank stationer som har vandslange, højtryksrenser o.l.

• #2   19. apr 2015 Netto har en "havesprøjte" og man kan få dem i Jem&fix og Harald Nyborg til ca. samme pris 50-60 kr de kan have 5 liter vand og man laver så selv trykket ved at pumpe 20-24 gange dysen kan justeres fra blid brus til hård stråle.
    http://www.harald-nyborg.dk/p5306/tryksproejte-5-liter

sådan en og en spand med sæbe vand en børste og klud så kan du nemt vaske din MC hjemme i gården, gaden eller indkørslen

• #3   19. apr 2015 Du er lige hurtig nok til at vurdere alle tankstationer Nikolaj..
    Tankstationer for enden af Jægergårdsgade har vandslange, og spand bag deres vaskehal.. Der er massere af mountainbike folk der benytter det og nogle MC'ere.. Plejer at køre derned.. Vandet er godt nok ikke varmt, og man skal selv have sæben med, men ellers er det fint og gratis smiley

• #4   19. apr 2015 Jeg fik en gang af vide på Statoil, Sundholmsvej - København, at de fremover helst ikke så at jeg vaskede motorcykel på deres tankstation, det ville man ikke have !!!

• #5   19. apr 2015 Gjerlevsen - Det er helt korrekt med den tank, men som du skriver bruges den mest af mountainbikere, og der bliver renset kæder/gear med de børster der ligger omme bagved. Man er heldig hvis man finder en der ikke er alt for ødelagt. Men ellers er det det eneste sted jeg kender i Århus, har heleigvis selv mulighed for vask i baggården, ellers synes jeg også det er lidt svært.

• #6   20. apr 2015 Ellers tager man da bare sin egen børste med, tænker at hans største problem er adgangen til vandslange..

• Oliver R
    Oliver R Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #7   20. apr 2015 Det er netop vandslangen der er problemet? smiley Jeg vil forsøge mig med den tank så, tak! smiley

• #8   20. apr 2015 Jeg bruger selv vasken for enden af Jægergårdsgade til vask af min MTB. Jeg vil klart anbefale dig at medbringe din egen vask og eget sæbe.

Når jeg/andre vasker MTB'en er det ikke for at gøre den pæn og lækker, men for at få skidtet ud af de vigtige dele. Derfor bliver børsterne hurtigt beskidte, og jeg ville ikke lade den komme i nærheden af min MC! Og det er altså selvom, man gør en ihærdig indsats for at rengøre børsten. smiley

Og husk lige at skyl spanden 2-3 gange - evt rengør den med børsten dernede fra - inden du hælder vand i til MC'en.

Sidst, men absolut ikke mindst! Behandl udstyret som om det var dit eget! Der er desværre en del cyklister, der ikke forstår at behandle det ordentligt, så det går i stykker. Det er meget meget surt, når man står med en møgbeskidt cykel, og slange og børste er væk, fordi nogle har ødelagt det!

PS: Jeg har købt det her: http://www.bauhaus.dk/quick-car-wash-eco-care-alaska.html + http://www.bauhaus.dk/mikrofiberklud-eco-care-alaska.html

Det gør det ikke ud for en ordentlig vask, men det gør dig lige klar i en hurtig vending, hvis MC'en hurtigt skal se fin og ren ud smiley

Kommentér på:
Vask af MC i Århus

Annonce