Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung GT 650 Som første mc?
  • #1   9. maj 2015 Koreansk kvalitet.
    I dag er de et fint nykøb til prisen.

• #2   9. maj 2015 Du svarer egentligt selv på spørgsmålet. Den er ikke af samme byggekvalitet som Suzuki eller Honda.. Det er næsten det samme som at sammenligne en BMW med en Daewoo. Ikke fordi Daewoo laver dårlige biler, men personligt ville jeg holde mig til anerkendte bil/mc producenter Hvor meget skal du give for den? Tænker på om du ikke kan få en tilsvarende japaner til prisen.

• #3   9. maj 2015 ikke helt samme kvalitet som de anerkendte mærker.
    men du får mere cykel for pengene. i den forstand at de er billigere end tilsvarende anerkendte mærker.

• #4   9. maj 2015 Har ikke kigge på noget bestemt men de ligger i mit prisleje, er bare usikker på deres kvalitet...

• #5   9. maj 2015 Trådstarter:Fordmme er noget Fanden har skabt, og fordomme er hvad der kommer frem ved sådan et spørgsmål. Jeg tror sgu ikke Hyosung er hverken værre eller bedre end ikke Koreanske knallerter. Jeg elsker simpelthen den sammenligning der er mellem et koreaansk bilmærke og BMW ovenfor. I de sidste 6-8 år har koreanske Kia ligget langt foran alt andet i tyske ADAC's tests. BMW, VAG, Mercedes er alle i fuld vildrede med hvad de skal gøre !!!!

• #6   9. maj 2015 deres 650'er synes jeg kører meget godt. men kvaliteten i det lange løb kender jeg ikke.
    I min verden hænger pris og kvalitet som regel sammen.

• #7   9. maj 2015 35 eller 45.000 er ret billigt og bare du får den sidste model der kom til DK har du ikke noget at være bange for.

• #8   9. maj 2015 Hvornår kom den nye model, hvilken årgang skal man undgå?

• #9   9. maj 2015 2010 er ok 2005 er ikke så god, og de nyeste er fra 2010/11 så vær opmærksom på at dækkene også er 5 år gamle.

• #11   9. maj 2015 fin mc. ..men tror den kan være svar at komme af med igen.. Købelysten til den er ikke så stor. ...

• #12   10. maj 2015 Teknikken skulle være fin nok, men de halter bag efter på finish/kvalitet. En af mine venner har en GV650 (cruiser udgaven), den køre godt, lyder godt og styre godt... Men krom og dets lige er altså noget skrammel, grimt og boblet op, rust hist og her osv.

Der er nok ikke så meget krom på GT'eren, og hvis man så samtidig er over den med vask osv. så tror jeg det er en rigtig fin begynder motorcykel.

Deres største minus er gensalgs værdien - men den er nok ikke så interessant ved brugt køb.

...har du luft i budgettet, så er Suzuki SV650'eren jo bare en bedre udgave af (i grove træk)

• #13   10. maj 2015 #12: Når vi taler en en nypris på 35.000kr så er gensalgsværdi ikke rigtigt et issue. Om et par år vil den sagtens kunne sælges igen for 15-20.000kr hvilket målt i kr er et beskedent værditab.

• #14   10. maj 2015 Har haft en 2010 model. Købte den selv efter en mc pause. Var en fin cykel kørte godt. Synes den var lidt sløv trods den fine HK tal. Men den styre fint og kan godt køre sving. Nåde ikke at have rust problemer med min de 3 år jeg hade den. Men den hade en svaghed med generatoren eller et relæ der til kan ikke præcis huske hvad det var. Som måtte skiftes da den pludselig ikke ville lade. Gav cyklen til kærsten som dog ikke var vild med den da den var lidt tung for hende og den lidt ujævne måde en v motor går på ved langsom kørsel. Hun forstår ikke en mc skal køre hurtigt ?? men synes det er en fin cykel og det er rart at eje noget som man har købt for nyt. Og ikke en brugt cykel som man ikke ved hvordan er blevet behandlet. Og ja prisen når du så skal sælge igen er lav. Folk kan ikke lide dem i nu. Men køb det er fin cykel.

• #15   10. maj 2015 Har selv lige købt en, og må sige er positiv overrasket....

Så køb du bare, til den pris kan det ikke gå galt....
    Og ja den har en lav gensalgs værdi, men hvis du kører på den en 3-5år og måske sælger den for skal vi sige 120000, så har det sgu været nogle billige kilometer....

• #16   10. maj 2015 Hvis du kan få 120000 for den Cassøe, så har det været en glimrende forretning smiley

• #17   10. maj 2015 Ja 120.000 er en meget fin gensalgspris, hehe smiley

• #18   10. maj 2015 Glem alle de taler om gensalgsværdi, den ender jo aldrig i NUL, og køber du en SV650 til samme pris 10 år gammel, så giver du det samme for den, 35.000, det er jo helt i skoven, men den ender jo heller aldrig i nul, så økonomien kan meget vel være ens på de 2 muligheder, blot er Skruzukien 10 år gammel.

• #19   10. maj 2015 Jeg har en sv 650 og byttede på en køretur knallert med en der har en gt 650 i samme årgang...

Vi var begge enige om at sv'en er en bedre cykel på de fleste punkter...

Dog syntes jeg ikke det er en dårlig cykel, og er prisen rigtig kunne jeg godt finde på at købe en..

• #20   10. maj 2015 Korea har en meget fin industri, meget hightec. (Nogen vil nok påstå det land der teknologisk set er længst fremme i verdenen)

Nu ved jeg andre sammenligner med Japan eller Kina, og Korea er på nogen punkter foran Japan andre lidt bagud. En koreaner cykel vil være langt tættere på japansk kvalitet end kinesisk (eller andre omkring liggende asiatiske lande)

• #21   10. maj 2015 svar til Johan. der må vist være noget du har misforstået. Kia ceed var den første bil der fik 6 stjerner i FDM´s mere end 100 års historie for flere år siden, så kvaliteten fejler absolut intet. Det var først da Golf #6 kom at den også fik 6 stjerner. Sæt dig ind i feks. Toyota Avensis og en Hyundai i30 så vil du opleve at koreaneren mere lækker i kvaliteten.
    Dermed har jeg ikke sagt at mc´rn er på højde med japserne, men det skulle ikke forbavse hvis de en dag er det.

• #23   10. maj 2015 jeg tror ikke at FDM kun læser sig til deres resultater (og ikke for at fornærme dig)
    tror jeg også mere på deres mere end 100års erfaring end din viden og erfaring
    mvh
    ps. er selv en gammel Toyota mand (undskyld der skulle have stået Hyundai i40)

• #25   10. maj 2015 Var sgu glad for min og ville ikke tøve med at købe igen, hvis situationen er til det. Køb nyere end 2008, hvor ledningsnettet er opdateret og nemmere at få pc til.
    Har i vinter serviceret en SV650 og den virkede noget mere sløv en min gamle Hyo

• #26   10. maj 2015 Så efter 2008, så skulle de være ok til prisen... Må lige kigge omkring...

• #27   11. maj 2015 He he hov skulle stå 12000 smiley

• #28   13. maj 2015 Har kørt 45.000 km på sådan en GT 650 R med lidt ,, forbedringer,, på afjedring og andre småting - kørte fint - de eneste rust var en påboltet tværstiver under sædet. efter 6 år.
    Til de penge køb den - der er garanti og 2 års reklamtionsret med . det er der ikke på en 10 år gammel SV,er. smiley
    http://www.magacin.dk/motorcykler/test-ny-staerk-650ccm-motorcykel-til-34998kr/ar6015/

profilbillede
Kommentér på:
Hyosung GT 650 Som første mc?

Annonce