1.125 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

første cykel første cykel

Hej skal købe min første mc her om et par måneder så jeg har vinteren til og gøre den flot osv.. smiley jeg er kun 19 og må jo derfor ikke køre noget der har over de 34hk.. så jeg er gået fra "racer" stilen og vælger derfor chopper.. jeg er faldet lidt for en suzuki gz250ccm nogen som kan fortælle lidt om den ? evt. fordele ulemper osv. den er ik køn std. men har planer for en masse som bred styr osv.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  første cykel
  • #1   16. sep 2006 jeg ville tage en suzuki savage 650 ccm. den er flot har godt bundtræk og så må du kører den på lille kort. men der findes også små racere der har godt træk og som ser fede ud. held og lykke

• #2   16. sep 2006 Okay... Også en fin cykel du har dig jonas smiley hmm tænkte på sådan noget som dele til dem... som et styr osv. hvor finder man det ?

Grundet til jeg hælder mest til 250ccm er at det er det som pengepungen rækker mest til smiley

• #3   17. sep 2006 Hva med en go gammel honda cb 400 f?

• #4   17. sep 2006 Uha nej ellers tak du.. smiley

• #5   17. sep 2006 Jeg synes Gz250 simpelthen er den mest kedelige motorcykel.

Ikke nok med den er kedelig at se på, så er den også kedelig at køre på, den er sløv og man sidder dårligt. + styreenskaberne er elendige, du kan ikke tage sving ordenligt , altså du er nød til at bremse op og dreje på styret, ikke noget med du kan ligge dig ned, jeg har prøvet, det er godt nok svært.. + du får den ikke over 120km/t.

Altså den ligner jo ikke engang en rigtig chopper?

Jeg har ikke haft nogle positive oplevelser med den, jeg tog kørekort på sådan en, og jeg vil aldrig nogensinde sætte mig op på sådan en igen.

• #6   17. sep 2006 du kan købe min chopper, den er til salg

MVH Morten

• #7   17. sep 2006 Eller noget i stil med det Hekto skriver ?

Måske en Cagiva Canyon 500 , det er en lille fræk sag smiley

• #10   17. sep 2006 Jeg ville helt klart også skide en gn et laaaaaaaaaaangt stykke. Køb en bedre og større cykel, og det kan da sagtens være racer, og så et drosle kit på. Det tror jeg du bliver MEGET gladere for.

Eller du kan pga dine 19 år købe en skrammel maskine som du optjener forsikrings ansignitet på. Så er du bedre rustet til de vanvittige forskirings priser når du må køre cykel over 34hk, og så til den tid købe drømmecyklen, og tilmed måske have en chanse for at få den forsikret ;o)

• #11   17. sep 2006 LS650 ! 1-stampere styrer!

• #12   17. sep 2006 Har suzuki savage'n ikke 38,4 heste eller sådan noget fra std., eller er det mig der er gal på den? For man må jo max køre 34-hestes indtil man får det store.

Kommentér på:
første cykel

Annonce