Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægtafgift e-post
  • #1   25. aug 2015 Nej men jeg fik en rykker på en der var betalt rettidig.
    SKATdet sejler rundt, de ved ikke hvad de selv laver.
    Brug 2 timer på at komme igennem på telefonen eller betal og vær glad !
    Du kan være sikker på at det er dig selv der skal bevise du ikke har modtaget den.
    Jeg måtte indsende dok. via TAST SELV fra min bank på at jeg havde betalt, før de trak rykkeren tilbage. Hvis en privat virksomhed aggerede på samme måde som SKAT ville de blive trukket i retten for svindel !

• #2   25. aug 2015 Det er ikke de 65kr der bekymrer mig, men mere at elektronisk post fra myndighederne ikke når frem.

• #3   25. aug 2015 ja, men er det meget bedre at de ikke kan se de betalinger de modtager?

• #4   26. aug 2015 Nu skriver du e-post, men du mener vel E-Boks ? Alt fra det offentlige lander i den så vidt jeg har erfaret... smiley

• #5   26. aug 2015 Prøvede noget lignende...

For nok 4 år siden fik jeg pludselig en rykker selvom det tidligere køre på betalings service. Ringede til sat men det var mig der havde lavet noget forkert såååå der var ikke end at betale det manuelt incl rykker....

Pyt.. De snyder mig og jeg snyder dem smiley det går lige op smiley
    Ej det gas smiley selvfølgelig går det ikke lige op smiley hehehhehe

God dag derude

• #6   26. aug 2015 Jeg har prøvet at forklare Skat, at hvis de ikke tager mine penge, tager jeg heller ikke deres...

Kommentér på:
Vægtafgift e-post

Annonce