{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

kigger lidt efter mc {{forumTopicSubject}}

Hej kigger efter min første mc.. skal lige siges jeg ikke har mere end 20k og gøre godt med.. så var inde på Dba og kigge faldt så over et par stykker vis der er noget som i vil hjælpe lidt med smiley

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=46732750

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=46653730

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=45597185

er det nogen maskiner som tit går i stykker? og kan de holde til og køre hverdag evt. ? hva med stumper til dem kan de nemt findes ??? håber der er nogle stykker som måske vil hjælpe mig lidt her


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kigger lidt efter mc
  • #2   16. okt 2006 okay ja hmm.. er der evt. andre som måske kan anbefales i den prisklasse ? som måske er lidt mere "holdbare"
    Gik nemlig også og overvejede en aprilia sr 125 scooter eller en rs 125 men det er jo 2 takts motor som jeg har hørt de ikke holde så godt vis man skal på lang ture osv..


  • #3   16. okt 2006 Måske bedre at spare op lidt længere så du kan få noget GSXR-400 fra 90erne... de ligger vel på 25.000kr og opad... Eller spar op til udbetalingen og køb en ny SVér.. de koster 100k for en ny uden kåbe såvidt jeg husker.. 20.000kr for man ikke meget mc for i DK desværre.

  • #4   16. okt 2006 Stop....Stop!!!

    Jeg har en Honda 750 (K7) fra 1977 på hånden til 10.000,- Kr i ren handel.

    Den skal have ordnet lidt pakninger da den drypper lidt olie + at den savner 2 sideskjolde. Ellers står den UTROLIGT flot!


  • #5   16. okt 2006 Jesper: sådan en sv 650ccm hva koster de i udbetaling ? og skal det være sådan en skal den klart være med kåbe

  • #6   16. okt 2006 CB400/4 er god for +100.000Km og den du har kig på har efter sælgers oplysning været renoveret for 2 år siden, så kan nok mange km endnu, alt efter hvor omfattende den renovering har været.
    Eneste minus ved 400/4 er en knastkædestrammer der tit skal justeres, men det tager ikke mange minutter at klare.

    500/550 four er også gode maskiner, men 400/4 er den bedste af dem du har kig på.
    Desuden kan man stadig få nye dele til de gamle Four modeller

    /
    Jesper


  • #7   16. okt 2006 Matthias S -
    Som regel er det 20% i udbetaling ved en forhandler (hvis ikkej eg tager fejl)


  • #8   16. okt 2006 Jeg kunne også forslå en ligsom min, indtil videre har jeg kørt næsten 5000km på den uden de mindste problemer, jeg fik min forhandlet ned til 21.000 kr. Men det er jo iforvejen Honda du kikker på og der tror jeg aldrig man går helt galt i byen, ellers er en Honda CB 400N også en mulighed jeg havde til overvejelse da jeg købte min første MC...

    Niels


Kommentér på:
kigger lidt efter mc

Annonce