{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.275 visninger | Oprettet:

Syn af mc, hva kigger de efter..? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til syn med min gsx600f, så ville lige høre hvordan de tjekker bremser, udstødning og div.
Jeg har sat de orginale potter på, men den ene er vist lidt utæt ved ophænget, gør det noget hvis den bare ik larmer, det er meget lidt utæt..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af mc, hva kigger de efter..?
  • #1   27. feb 2007 Nej det gør ikke noget ....
    syn af mc er ca det samme du tjekker når du køber èn...

    forgaffel , stelnummer , hjul og slør i lejer , kronrør , støj , oliespild lys og refleks , horn

    Bagskærm er ikke længere lovpligtig :))


  • #2   27. feb 2007 Hej
    Jeg fik min synet med Akrapovic potten på, og det tog ikke lang tid, Han fik lige en kort tur på gården og så var den hjemme... næsten. Min bagbremseskive målte han til at være slidt, så jeg monterede selv en ny, var til omsyn og så var den klar.
    Alt i alt tror jeg ikke det er så galt, hvis cyklen bare er i ordentlig stand, der ikke er noget som lækker og alle målene for bremseskiver/klodser er overholdt.

    Held og lykke med det.


  • #3   27. feb 2007 Da jeg var til syn med min Zündapp så han efter om forlys og baglys virkede, så sparkede han lidt til fordækket og bad mig køre på den, og bremse det jeg kunne. Det var det =)

  • #4   27. feb 2007 fik min 400 synet med med slip-on fra en R6 der larmede helt vild!! så meget ar jeg ikke køre med den! smiley underligt nok

  • #5   27. feb 2007 Jeg har oplevet synsmænd der bare lige sparkede på dækket og sagde "den er sq fin2 og andre der har været ALT igennem! Selv for at finde den mindste fejl smiley

    Det du spørger om skal du ikke bekymre dig om memdindre den larmer rigtig meget smiley en utæt pakning er ikke nok til en "ommer"

    MC´er skal heldigvis ikek igennem samme som fx i Tyskland! Det er de sq peniblen nede smiley :) smiley


  • #6   27. feb 2007 De gange jeg har fået synet MC, har det været helt til grin. De har tjekket stel og motornummer, set at lygterne virkede, og ellers bare stået og savlet lidt over maskinen... Der har ikke engang været en person i hallen med MC-kort, så de selv kunne prøvekøre den...

    Selvfølgelig kan du også være uheldig at løbe ind i en rigtig paragrafrytter, som går ALT igennem... Det afhænger meget af hvor du får den synet.


  • #8   27. feb 2007 Jeps kan huske da reglerne blev lavet og jeg jublede som en lille dreng juleaften

    kig i afsnit 9 på www.fstyr.dk


  • #9   27. feb 2007 Har lige en tilføjelse i morgen ....:) vender tilbage inden middag i morgen :))

  • #10   27. feb 2007 Huurra for privatiseringen af synshallerne.

    De sprøjter biler og MC'er igennem som det var vanilje kranse de lavede på rekord.

    Da de nu er konkurrende firmaer gælder det om at give en god kundeservice, og meget af det består jo i at -IKKE være for hård ved kundernes køretøjer-, for så kommer de jo kke igen.
    Jeg har inden for kort tid haft 3 biler igennem og de kom vel og mærke igennem med UG X & Bolle. En ting de ihvertfald ALDRIG havde fået, Dengang hvor synsmæmd var offentlig ansatte med dybe fuger i panden som man pr. difination sagde -DE- til og rusthammeren var på lige fod med et stykke kirugisk værktøj.... Med de fejl og mangler jeg vidste de havde.



    IND-UD- Næææste.....

    Og lad os så bede til at Politiet aldrig bliver privatiseret og provisions lønnet


  • #11   27. feb 2007 min blev synes med en DEVIL potte på. Han godtog den ikke, fordi den larmede formeget.... hehe - fedt for det er "larm" på den fede måde smiley

    nå men, jeg smed nogle stålsvampe i ogik så til syn igen ( 2 timer senere ), den gik lige igennem....

    Svampene er ude igen smiley


  • #12   27. feb 2007 Er det normalt de kigger motornummer???

  • #13   28. feb 2007 Skærmreglerne blev ophævet i 2004 nu hedder det bare der skal være et skærm over hvert hjul enten integreret i karosseriet eller som en del af dette !!!

  • #14   28. feb 2007 Ok, takker for svarene og kører til syn med god samvitighed så snart vejret er til det :o)

Kommentér på:
Syn af mc, hva kigger de efter..?

Annonce