{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

Syn af mc {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en mc hvor der er sat et andet sæde på og derfor svejset en tværstiver på ude for enden af stellet hvilket jo ikke er en bærende del og derfor burde kunne synes. Synsmanden sagde så at han ikke ville syne det, men han var flink og jeg skulle ikke betale for synet og han skrev det heller ikke ned nogle steder.

Ville derfor høre om der var nogle som kendte et sted hvor de ved at de ikke har noget imod at syne motorcyklen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af mc
  • #1   4. apr 2019 Kør andre steder hen og spørg ad om det noget de vil syne. Dumper den på den er den cykel jo dødsdømt hvis det først er skrevet ind i systemet tænker jeg.

    Jeg plejer bare spørge inden hvis den larmer for meget eller andet.


  • #2   4. apr 2019 hvis du får godkendt noget som ikke skulle være det, er synsmanden simpelthen ikke sit job værdig.

    En anden ting er at hvis en mc/bil bliver godkendt til syn, med ændringer, som man har pligt til at fortælle om, men ikke fik gjort, og disse ændringer ikke er tastet ind i systemt, så er disse ændringer IKKE godkendte..lige meget HVEM der har gjort dette.
    Bliver du så stoppet eller taget i en kontrol, hvor du efterfølgende bliver kaldt til syn, vil du skulle dokumentere at det er lovlige ændringer


  • #3   5. apr 2019 Hvis du spørg inden syn, har du jo gjort opmærksom på det. og dermed gjort dit.

    Da jeg byggede min cafe racer stod jeg det samme sted, men jeg snakkede med syns manden INDEN, min blev kottet godt op i stellet og fik svejst en loop i, hans mening var, stellet bliver kun stærkere.

    Jeg regner med det er noget caferacer du har gang i med en loop svejst i bagenden af stellet?


  • #4   5. apr 2019 Man må gerne skære og svejse på til 5cm fra støddæmpere bagud

  • #5   5. apr 2019 Min gamle yamaha

    profilbillede
  • Ole  P
    Ole P Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 23 Svar: 2
    #6   7. apr 2019 Hej.
    Gå ind på www.fstyr.dk i det der hedder vejledning af syn af køretøj side 768 afsnit 18.05 G i ændring af ramme, dere står hvad du og ikke må.
    Har selv været igennem det to gange, ved ombygning til cafe racer.


  • #7   9. apr 2019 Ville også selv kører rundt og hører om det var noget de ville syne smiley

Kommentér på:
Syn af mc

Annonce