992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Ktm 450 exc forlygte op drz 400.. Ktm 450 exc forlygte op drz 400..

Hejsa.

Står i den situation at jeg har fået fat på en ktm forlygte, til min Suzuki drz 400..

Men problemet er bare jeg ikke er så skarp mht strøm osv..

Nogen der kan forklare mig hvordan jeg kan få den til at virke?

Eller en guide af en art?

Mvh Marc .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ktm 450 exc forlygte op drz 400..
  • #1   21. dec 2015 Der er da kun 3 ledninger? Det reelle problem er vel at lygte holder en ikke passer.

Lige den ting er bedre at lade være, hvis du ikke forstår dig på det, da du kan få en cykel som ikke kan godkendes eller du intet kan se i mørket.

• #2   21. dec 2015 Fra den normale er der 5 ledninger, den nye er der en samlet, det med at den ikke er godkendt gør mig intet. Bor et sted hvor der ikke er så meget politi.

• #3   21. dec 2015 Der er formentlig positionslys i din oprindelige lygte også.

• #4   21. dec 2015 http://www.thumpertalk.com/topic/572051-need-help-ktm-headlight-electrical-install/

Der er en der har gjort det, ved bare at skubbe den originale DRZ pære ind i KTM parabolen smiley

• #5   21. dec 2015 Jo det er der også.
    Problemet er bare drz pæren ikk passer i.

• #6   21. dec 2015 Så har du vel en grund til at skifte til xenon?

• #7   21. dec 2015 er det nemmere for mig?

• #8   21. dec 2015 Jeg har ikke prøvet det, men der er pæren jo anderledes. Så kan du købe en som har den rigtige fatning og så tilslutte den stikket fra det gamle lys.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #9   21. dec 2015 Ja blænd alle modkørende - fantastisk ide. smiley

Der kommer så også ca 3 gange så mange ledninger med Xenon, så når han ikke kan finde ud af 3, er det den rigtige vej at gå.

Guiden i #4 er fin.

• #10   21. dec 2015 Problemet er at ktm forlygten kommer med et styk ledning, og sådan som min ser ud er der 3 ben der skal sættes i

• #11   22. dec 2015 ser ud til han bare har mast en H4 halogen i den der KTM lampe, hvor svært kan det være at forbinde den??, Tanten har sikkert en løs fatning hvis du mangler. Sæt i gang. Eller smider du bare sådan en her på, så er der lys nok, og sikkert kun 2 ledninger smiley

profilbillede
  • #12   22. dec 2015 En DRZ parabol lyser bedre end EXC parabolerne med mindre det er en EXClygte fra de helt gamle modeller.

Er det kosmetisk eller for at få bedre lys?
    Personligt syntes jeg at DRZlygten passer fint til maskinen.

• #13   22. dec 2015 Det er kun kosmetisk. Syntes den ser så træt ud med standard lygten på. Exc lygten giver lige et frisk pust.

• #14   22. dec 2015 Nå, men hvis man ved lidt om det og har det der skal til så er det en 15 min. opgave. Kender du ikke nogen du kan bestikke med en cola og en Pizza?

Jeg fixede det gerne for dig, men nordsjælland er lidt vej for dig...

Ellers smut ned til den lokale knallert/mc bix og gå om til værkstedet.. og sprøg hvad de skal have for at fixe det smiley Det er ikke mange penge det kan koste ved bagindgangen..

• #15   22. dec 2015 Bliver nødt til prøve på den måde du siger det på, kan vel ikke være så svært at montere

• #16   29. dec 2015 så fik jeg prøvet at få drz parabolen til passe i exc lygten.
    kan ikke lade sig gøre, udover jeg skal til at skære og fjerne materiale før den passer på.

nogen der har andre løsninger?

• #17   29. dec 2015 Ikke andet end det jeg allerede har skrevet...

• #19   29. dec 2015 Går også overvejer på sætte den normale på igen. Syntes bare den ser så træt ud med den standard lygte foran.

• #20   30. dec 2015 @ Thomas...
    Hvilken tråd er det du svarer på?
    Der er da ingen der har talt om 50w pære og du skriver:
    jeg havde sat den orginale på igen, hvis jeg havde den til min ktm
    Manden har en DRZ og har købt en KTM forlygte...
    og du skriver at du havde valgt den originale til din KTM men han skal vælge KTM lygten fra???

@Marc...
    Hvad med bare at gøre det der er skrevet ovenfor..
    Hvis du er ok med at lyset blir ringe (for det gør det) og vil have et andet look så få dog en til at lodde de 3 ledninger korrekt og vær glad og nyd du har sat personligt præg på din maskine.
    Du får ikke løst det ved at søge mere herinde medmindre du under køb/salg tilbyder en lokal hjemmemekker nogle kolde kontanter for at lave det.

Igen.. personligt ville jeg beholde DRZlygten... smiley

Kommentér på:
Ktm 450 exc forlygte op drz 400..

Annonce