11.327 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Scooter dør efter gas Scooter dør efter gas
Hey
Ved dette er for motorcykler men spørger aligevel
Når jeg starter min scooter og den holder i tomgan og jeg så giver gas så vis jeg slipper gassen så begynder den at gå ud stiller og roligt og lige meget hvor meget man prøver at give gas dør den stadigvæk
Hvad kan være galt
0 synes godt om
maj 2012
Følger: 7 Følgere: 508 MC-er: 4 Emner: 2 Svar: 124
maj 2015
Følger: 5 Emner: 9 Svar: 14
Du kan se det i linket her
https://m.youtube.com/watch?v=K0b5RyJVJA0
maj 2012
Den vacuum styrede benzinhane plejer at være en del som går i stykker på de fleste scootere, hvis den ikke åbner nok vil scooteren ikke få benzin til at fylde karburatoren og den vil hurtigt dø ved fuld gas.
Kan selvfølgeligt også være at chokeren er defekt, ved at de godt kan finde på at sætte sig fast så den har lukket for chokeren hele tiden.
Men vi må lige se om der er andre der har nogle ideer.
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 296
Og tjek lige gnisten når du er i gang. Det tager 2 minutter og en svag gnist kan skabe mange sjove problemer.
maj 2015
Har det noget at sige :)?
Og der er også 1/4 benzin i benzin filteret skal det ikke være halvt :)?
apr 2010
Benzinfilteret ved jeg ikke, mit er helt fyldt - men så længe der render tilstrækkeligt benzin til karburatoren går det. Jeg tænkte på en ting du kan prøve - fyld en tragt eller andet med benzin og sæt den direkte til karburatoren - så kan du se om fejlen er før eller efter karburatoren.
Er det olie eller benzin på tændrøret og hvornår tog du det ud? Efter den gik ud eller hvordan?
maj 2012
Hvis membranen er utæt vil den spytte benzin tilbage i luftfilteret og man opdager det for det meste ved at luftfilterkassen er meget beskidt og våd i bunden.
Kan være der bare sidder noget skidt i membranen, kan også være den er kaput.
En membran kan holde længe men bliver slidt med tiden.
apr 2010
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
maj 2015
Skal give lyd når jeg har skiftet den
Scooter dør efter gas