{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.211 visninger | Oprettet:

Honda Transalp vs. Suzuki DL V-strom (eller lignende) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,
jeg kunne godt bruge jeres input.

Jeg er på udkig efter ny MC og søger en touringcykel med forholdsvist oprejst kørestilling i stil med TransAlp og V-strom (andre forslag..?) -. og ville gerne vide hvad I tænker om disse to cykler - fordele og ulemper?
Min tanke var at køre en tur til Sicilien til sommer.

Eks. Hondaen har jo ikke nær så mange HK som Suzukien, Har det været et problem for nogle?

Til info: Mit budget er omkring 50-60.000 kr. og søger en cykel fra år 2000 og opefter, med under 50.000 på klokken. Og ja, jeg skal selvfølgelig ud og prøve de forskellige maskiner.

På forhånd tak for jeres input.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Transalp vs. Suzuki DL V-strom (eller lignende)
Kommentér på:
Honda Transalp vs. Suzuki DL V-strom (eller lignende)

Annonce