3.239 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
Yamaha xv 950 bolt Yamaha xv 950 bolt
Er der nogle der har prøvet den nye bolt ?
Jeg syntes den er meget pæn og kunne overveje den.
Men jeg er lidt nervøs for den kun er luft kølet.
Andre der har kigget på den ??
Plus og minus ved den
Det er en fabriks ny jeg taler om
1 synes godt om
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 212 Emner: 105 Svar: 3.874
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
Største minus ved en Bolt? Det er ikke en Sportster
apr 2007
Men i min optik er Bolt'en bare en åbenlys ''kopi'' af Sportsteren (når vi snakker stil/design), og her syntes jeg bare at Sportsteren gør det bedre.
Det er self. bare min vurdering, men det er jo også den der spørges ind til.
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.574
Tror alle reviews, selv de amerikanske kan slå det fast hver gang. Men HD sælger jo stadig motorcykler for HD har sin egen stil og charme, hvor Brandet er en stor del af pakken
Er man glad for sin cykel, har man ramt rigtigt
apr 2007
En 883 Superlov kan du få for 157.000 og en Iron for 159.000.
Men vil da kun give dig ret i, at det vigtigste er hvad man er glad for
I min verden er Bolten bare en Japansk udgave af en Sportster, og der kan jeg så bare bedre lide den ''ægte'' vare.
Misforstå mig ikke. Syntes skam også at en Bolt er en flot motorcykel. Men stiller du dem op ved siden af hinanden, kan du tydeligt se at den ene er Japansk og den anden Amerikansk. Og der kan jeg bare bedre lide det Amerikanske
Puuuuuuh hvor lyder jeg egentlig mærke forstokket lige nu
apr 2007
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 33
Tag forbi en Yamaha dealer og prøv skidtet,- passer cyklen er det jo ganske godt, hvis ikke dribles der videre..
God jagt..
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Sikke noget vrøvl Milling
HD er et af verdens bedst brandede brands
Vi har grimme skjorter,trøjer,flag,huer,skilte,sokker,kopper,bælter,tørklæder,underbukser osv osv osv alt sammen noget vi ikke ville eje uden bar and shild logoet....
Og for at folk ikke skal være i tvivl om vi kører the real thing ( og ikke en japser kopi) så skal der selvfølgelig stå HARLEY DAVIDSON over alt på vores motorcykel......
For vi ELSKER at sige JA når vi bliver spurgt om vi køre HD.. Og vi ELSKER at sige "Harley" når vi bliver spurgt hvad for en mc vi har...
Glæden ved at være en af dem der har fået opfyldt drømmen overstiger ofte med mange 100% glæden ved at have en mc der er stabil,trofast og velkørende (eks en Bolt)
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.395
Udgangs punket er at du er fordoms fuld. Men hvad er de så når de ikke kan sige andet end det normale mund lort som også er bygget på fordomme. ??????
Jeg vil enhver tid sætte en ny sporster op imod en Yamaha bolt.
Prøv at se på bolte, beslag, overflade, osv. Og en HD har også progressive Showa affjedring i front og bag nu, fuld justerbar, Nissin kaliber og Master, remtræk, og lang kraftigere stel end bolt, osv. Og er man bare lidt MC handy kan man lave dem op til en 1200/1250 for under 10.000.
En Bolt er fin og lækker - men ikke det værd.
Ikke i den pris klasse der kan man ikke slå en ny sporster - men lige som så meget andet så er det op til en selv og man kan jo bare blive ved med at lede indtil man finder det svar man vil høre, om det så end er sandt eller ej er jo lige meget. Så længer man selv tro på det ??
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Mener du oprigtigt at sporty kan matche samlekvalitet og finnish på bolt ??
apr 2007
Og ja... #13 det er nok lidt noget vrøvl
maj 2005
Bare simple ting som konsoler og kontakter er bedre.
Men folk kan og må tænke hvad de end vil, men personligt har jeg oplevet ting vedrørende forskellig MC mærker Firsthand på fabrikker og forhandlere samt internationale testcenter og ar sige at bare fordi det er japansk så er godt er en ordentlig gang mundlort.
På samme måde går den også den anden vej. Dem dør svinger begge veje.
Men generelt får man hvad man betaler for.
Kun folk uden mønt der siger andet - for bedre at kunne sove ????
nov 2018
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 1
maj 2005
Og bedre kørestillige end en Sporster - hvilken model af dem........
Yamaha xv 950 bolt