1.163 visninger
|
Oprettet:
Bremser {{forumTopicSubject}}
Hej. Min forbremse siger en snurre lyd når den bremser efter og have stået stille i et par måneder. Nogle som ved hvad det er??
Bremserne er nye fra 10 måned sidste år.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
sep 2016
Følger: 20 Følgere: 81 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 34
Synes bare den bliver ved med det. Og synes ikke der er rust på skiven
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
Bremser