{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle nye møbler 600 kr.
  • Skift af ydreglas på GRAM ovn. Det gamle er smadret, og det nye skal monteres. 600 kr.
  • Beskæring af ukrudt 825 kr.
  • Samle Ikea Söderhamn sofa Mandag d. 20/7 1.000 kr.
  • Tilslutning af 4 lamper 1.800 kr.
  • 3 lettere el opgaver 1.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremser
  • #1   25. jun Jeg hat aldrig fået gjort det på mc. Men da de ofte er forholdsvis tynde, så tror jeg ikke der er meget der kan tages af. Og hvis de allerede har en kant fra slid, så tror jeg det er nye på. Jeg ved de er dyre, men der kører mange af den slags cykler, så mon ikke der er noget på ebay der er til at betale?

• #3   25. jun Min. 5 mm

• #4   26. jun Tror de / den er færdig , hvis du kommer ned på min. Mål går det stærkt under både varme og slid mvh Johnny

• #5   27. jun Nu skriver du ikke hvad for en cbr1000 at det er. Men en hurtig søgning på E-bay siger 1400,- for et sæt nye sendt fra Italien. Incl. fragt.
    Så medmindre du er meget gode venner med et maskinværksted, er det vist billigere at købe nyt?

• #6   29. jun På Honda's bremseskiver fra den tid er skivens minimumstykkelse præget ind i nav-delen, fx Min. 4.5mm.

• Henning M
    Henning M Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 68
    #7   1. jul Det er et "no go" at dreje skiver på en mc. At den rusker kan skyldes, at skiverne er skæve og så skal der drejes forholdsvis meget af. De fleste skiver er minimums tykkelsen 1 måske 1,5mm under skivens tykkelse fra ny, så der er ikke meget at dreje af ??
    Når/hvis du kommer til syn, så står synsmanden med skydelæren i hånden, allerede inden du er kommet af cyklen. Så lad være med at forsøge dig med slige ting og som det tidligere er nævnt, så koster nye skiver altså ikke en formue.

• #8   7. jul På mine Yamaha'er er der kun 0,5 mm fra ny til minimum. Så afdrejning er ikke realistisk.

Kommentér på:
bremser

Annonce