64 visninger
|
Oprettet:
bremser {{forumTopicSubject}}
er der nogen der har erfaring med afdrejning af bremseskiver til mc. min honda cbr 1000 har kanter på skiverne og rusker under bremsning
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 83 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.885
apr 2021
Følger: 13 Følgere: 16 Emner: 6 Svar: 25
bremser