{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.163 visninger | Oprettet:

Klaus D
Klaus D
Tilmeldt:
27. mar 2017
Emner: 7 Svar: 28

Godkendt konstruktiv ændring {{forumTopicSubject}}

Halløj

Jeg har surfet forummet igennem, og set på et utal af indlæg omkring kontruktive ændringer (sikke megen debat, det kan skabe).
Min forhåbentligt snart nye cykel, har monteret et fremflyttersæt. Det er i DMR registreret som vedhæftede billede viser (skærmdump).
Mit korte spørgsmål er så: Betyder det så ikke at det er en lovlig konstruktiv ændring?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godkendt konstruktiv ændring
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #1   6. apr 2017 Det tror jeg faktisk betyder at det ER lovligt og anført på reg attest.

    Men det er muligt jeg tager fejl. Hvis ikke den kunne godkendes med det, ville synsmanden bare have dumpet den, i min logik...


  • #2   6. apr 2017 Jo den er vist god nok, sku ikke tit man ser sådan en

  • #3   6. apr 2017 Jeps. Det er lige præcis sådan det skal være registreret for at det er en lovlig, godkendt konstruktiv ændring.

    Bemærk at nogle står der også bare "DMR konvertering". Dette er fordi at SKAT har mistet dokumentationen på mange cykler der er bygget om og registreret før 2012. (Rygterne vil vide at de blev destrueret af en oversvømmelse). Her er der ikke andet at gøre end at håbe at SKAT lader tvivlen komme ejer til gode.


  • #4   6. apr 2017 Forresten, så er det vigtigt at man får synsmanden til at kopierer det ud af DMR, lave rettelsen og så kopierer det ind igen hvis der skal registreres flere ændringer efterfølgende. SKAT har nemlig så smart et system at hvis man bare taster videre på det der allerede står, så sletter den den første registrering = man potentielt kan miste afgiften hvis man bliver stoppet.

  • Klaus D
    Klaus D Tilmeldt:
    mar 2017

    Emner: 7 Svar: 28
    #5   6. apr 2017 Tak for svarene - glæder mig til at hente cyklen.

Kommentér på:
Godkendt konstruktiv ændring

Annonce