{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bønder...
  • #1   17. mar 2007 De SKAL samle det op efter sig... Har man faktisk pligt til i danmark... Hvis det er umuligt skal de vist melde det til politiet... Det er satme mange bønder der kun tænker på sig selv... Arrrh!

• #2   17. mar 2007 ellers kan man vel melde dem og få dem til at fjerne det?

• #3   17. mar 2007 Altså tror politiet griner af dig hvis du ringer... De gider højest sandsynligt ikke gøre noget ved det... Men i princippet jo... Tror dog jeg ville hive fat i manden hvis det er en bestemt rigtig grov sviner...

• #5   17. mar 2007 Jeg kender selv til beskidte veje svinet til af landmænd. Det er virkelig træls når man kører på sin nyvaskede og polerede maskine. Men langt de fleste landmænd vil altså gøre rent efter sig hvis man beder dem om det. Hvis man melder dem for at svine vejene skal man jo også selv være beredt på at blive meldt for at køre for stærkt (hvis man gør det). Så snak da med landmanden om problemet

• #6   17. mar 2007 De skal samle op og feje vejen efter sig, og så skal de sørge for at skilte hvis vejen er glat.

Og så skal vi andre, der jo nyder at kunne køre en tur på landet, af de små sjove krogede veje, acceptere at de er der, og at de har et arbejde at udføre, og det arbejde sviner altså ind i mellem..

• #7   17. mar 2007 Nu er jeg selv landmand og jeg ved godt vi kan svine lidt ind imellem,men vi har en meget travl periode foran os og vi kan altså ikke feje vejen efter hvert læs gylle,men vi skal selvfølgelig sætte skilte op og rengøre vejen til aften.Jeg ved også godt at alle ikke er lige gode til det,men send en venlig tanke til dem der gør det.Jeg har ikke selv noget tilovers for dem der ikke gør det,kører jo selv mc

• #8   17. mar 2007 Køb en motard og nyd det.....
    Mvh Landmandssønnen

Nej det er self ikke i orden....der skal ryddes op når man har leget færdig.
    Men lidt korn, gylle, mudder er nok svært helt at undgå....
    Landmænd er nok desværre vigtigere for Dk end motorcyklister.

Kør efter forholdene og regn med at i næste sving ligger der gylle, diesel kører en traktor med 15 kmt med pigge pegende bagud på en gammelt rusten markredskab eller kommer modkørende en selvkørende finsnitter der er mange mange fod bred og fylder 80% af begge vejbaner....

Fuck man får hjertet i halsen når man møder sårn en fætter i sit yndlings bondevejssving....... der plejer så også at løbe en gris, kat eller vinbjergsnegl ud foran en samtidig.

• #9   17. mar 2007 At man har travlt er ingen undskyldning for hverken at sætte skilte op eller rydde op efter sig...

bare det lille skilt kan jo gøre utrolig meget, for så er man opmærksom på vejen er glat og tilsvinet...

• #10   17. mar 2007 Ifølge færdsels loven bliver jord og snavs som en traktor kaster op efter sig betragtet som vejforurening. Det skal naturligvis fjernes. men det forholder sig sådan at landmanden først behøver fjerne det når han kører det sidste læs hjem hver dag. Altså kun efter sidste tur skal han feje efter sig.

At de så aldrig gør det er en anden historie...

/risum

• #11   17. mar 2007 bær over med os.. og vi bære over med mcer der køre +200km/t ikke? :o) det er ike nemt at ungå det i foråret... sorry

• #12   18. mar 2007 Det er lidt min opfattelse uden jeg er klar over det, at den gennerelle holdning er, at ligeså snart noget lugter lidt af ko stald, eller har en billet automat (bybusser) så må man køre som man nu engang vil.
    Eller det må man nok ikke, men der bliver set ret stort på det af politiet.

• #13   18. mar 2007 Jeg er MEGET enig med dig søren...
    Sidste år var jeg ved at blive kørt ned af en bybus.
    Da jeg var ca halvt oppe på bussen, begyndte hab at svinge ud... efter han havde blinket i 0.00000000000000001 sekund...
    jeg overvejede MEGET kragtigt at stoppe ved næste stoppested og forklare ham hvilken blødning jeg mente han var!!!

• #14   18. mar 2007 Arh politiet ser nu ikke stort på alle erhvershalløjsaer....
    Kender en der i Traktor var impliseret i en mindre trafikalsituation med en lastbil.........

Makkeren i traktoren mente det var lastbilmanden der var et fjols til at køre. Og lastbilmanden mente traktor Børge var fjolset.....
    så de 2 kloge mennesker ringede efter polisen......
    Bent Betjent kom og sagde nu finder I bare ud af det NU! Ellers får begge fjolser en bøde I rigtig rigtig rigtig kan mærke......traktor/lastbil eller ej......og så kørte Bent igen.

Kommentér på:
Bønder...

Annonce