{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bønder!!!
  • #1   17. mar 2007 Jeg bor i det mørke jylland og jeg synes fanme de er nogle svin. Jeg var ude at køre forleden, hvor jeg lige skulle prøve min mc lidt (kørte vist lidt for hurtigt), og midt på vejen ligger der nærmest jorddynger, med klumper på størrelse med fra tennisbolde til håndbolde.....Det er fanme noget svineri

• #3   17. mar 2007 Fino... tak:-)

men det bringer bare mit pis i kog at de ikke gider fjerne deres lort...

Jeg er ikke sikker på hvordan jeg vil reagere hvis jeg styrter fordi deres lort ligger på vejen...

• #5   17. mar 2007 jeg ville nok også komme alvorligt op i det røde felt lige efter det skete, men hvis de påtager sig ansvaret kan man jo næsten ikke gøre andet end at acceptere det...

• #6   17. mar 2007 De skal jo ikke rydde op konstant i kløbet af dagen.

Princippet er, at de ved arbejdets ophør skal rense op efter sig.

Jeg har det lidt sådan, at Danmark er et landbrugsland, og vi ved det her er et problem forår og efterår. Så kan vi vel også som mc-ister take det i betragtning.

Havde vi været lystsejlere, ville vi alle respektere, at "lyst må vige for brød".

• #7   17. mar 2007 Efter arbejdets ophør,- jotak, og på moderne svinefabrikker osv. , da kører de jo foreks gylle ud i døgndrift. Så hvornår er arbejdet ophørt, efter 1 eller 2 uger?
    Ja, vi er desværre et landbrugsland, (det mærkes jo tydeligt på naturen) men vi skal alle være her, og sådan som vejene i mit område ser ud ind imellem er ganske uacceptabel. Det skulle simpelthen lovgives, at de skulle lave overkørsler fra mark til mark, det ville spare vejen for meget af det forbandede svineri. Så vil der sikkert være mange bønder der skriger at "så skal de ha kompensation" jaja, jeg er sgu ligeglad, giv dem bare lidt mere eu-støtte, de trænger jo!!
    Hvis jeg vælter i deres blanding af pis og lort og jord, og ender op med at være lam fra halsen og ned, så er jeg nok ligeglad med hvem der dækker min motorcykel. De skal bare holde deres lort væk fra de danske veje..

• #8   17. mar 2007 det holder jo ikke knud, fordi vi er et bonderøvsland, har bønder da ikke immunitet!!!

• #9   18. mar 2007 Michael Hauge

Jeg siger heller ikke de har immunitet - vel???

Læs nu indlægget - de skal rydde op efter arbejdet, men du kan da ikke nøjes med at køre efter deres arbejdstid - eller kan du???

• #10   19. mar 2007 hvad så når de høster? der arbejder de konstant... så iflg. dig skal de først rydde op når høsten er ovre...

Fakta er at de sviner helt overdrevet på offentlige veje, så må de jo rydde op samtidig med de arbejder...

Men du mener stadig vi bare skal acceptere at der ligger store dynger jord på vejene?

Kommentér på:
Bønder!!!

Annonce