465 visninger
|
Oprettet:
Bønder!!! {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der er klar over hvordan lovgivningen er omkring bønder og ALT det jord de smider på vejene?
For de er ikke allesammen lige gode til at få det fjernet...
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.204
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 161
men det bringer bare mit pis i kog at de ikke gider fjerne deres lort...
Jeg er ikke sikker på hvordan jeg vil reagere hvis jeg styrter fordi deres lort ligger på vejen...
mar 2006
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Princippet er, at de ved arbejdets ophør skal rense op efter sig.
Jeg har det lidt sådan, at Danmark er et landbrugsland, og vi ved det her er et problem forår og efterår. Så kan vi vel også som mc-ister take det i betragtning.
Havde vi været lystsejlere, ville vi alle respektere, at "lyst må vige for brød".
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.229
Ja, vi er desværre et landbrugsland, (det mærkes jo tydeligt på naturen) men vi skal alle være her, og sådan som vejene i mit område ser ud ind imellem er ganske uacceptabel. Det skulle simpelthen lovgives, at de skulle lave overkørsler fra mark til mark, det ville spare vejen for meget af det forbandede svineri. Så vil der sikkert være mange bønder der skriger at "så skal de ha kompensation" jaja, jeg er sgu ligeglad, giv dem bare lidt mere eu-støtte, de trænger jo!!
Hvis jeg vælter i deres blanding af pis og lort og jord, og ender op med at være lam fra halsen og ned, så er jeg nok ligeglad med hvem der dækker min motorcykel. De skal bare holde deres lort væk fra de danske veje..
mar 2006
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Jeg siger heller ikke de har immunitet - vel???
Læs nu indlægget - de skal rydde op efter arbejdet, men du kan da ikke nøjes med at køre efter deres arbejdstid - eller kan du???
mar 2006
Fakta er at de sviner helt overdrevet på offentlige veje, så må de jo rydde op samtidig med de arbejder...
Men du mener stadig vi bare skal acceptere at der ligger store dynger jord på vejene?
Bønder!!!