368 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

?? til repræsentanter for forhandlere ?? til repræsentanter for forhandlere

Der må jo utvivlsomt sidde repræsentanter for en masse forhandlere, værksteder mm. herinde.

Hvad er jeres holdning til kritik af jer på forumet - positiv som negativ?
Kan I kun bruge positiv omtale, eller kan beskrivelse af negative erfaringer bruges som konstrutiv kritik, så I kan forbedre jeres service og image?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ?? til repræsentanter for forhandlere
  • #1   21. apr 2007 Tror helt ærligt ikke at forhandlerne ønsker negativ omtale....i mange af tilfældene er forhandlerne jo godt klar over at de laver noget lort, men prøver at snige sig uden om......og i de tilfælde hvor forhandleren er til at snakke med er der jo ikke behov for et indlæg....

  • #2   21. apr 2007 Hej

    Jeg sidder som repræsentant for SjøholmMC, og alt positive eller negativ kretik er velkommen, er jo nødt til og vide hva man kan gøre bedre

    smiley


  • #3   21. apr 2007 Jens T

    Præcis min pointe, vil bare gerne høre det fra jer, det drejer sig om - ad den vej kan administratorer og ejere måske få en rettesnor til, hvordan reglerne på sitet bør fortolkes


Kommentér på:
?? til repræsentanter for forhandlere

Annonce