{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.174 visninger | Oprettet:

Mikkel  W
Mikkel W
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Hyosung GT 650 hit eller skidt..? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Så er MC-kortet efterhånden i hus, og jeg skal derfor have en cykel hurtigt muligt...(",) Derfor vil jeg hører om der er nogen herinde på siden, der har erfaringer med Hyosung GT 650, der skulle være en kopi af Suzuki SV 650 (samme motor med mere, blot til en lavere pris). Er det noget man skal købe..? Hvad med gensalgs prisen, jeg mener, navnet Hyosung er måske ikke lige det man forbinder med motorcykler.....????

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung GT 650 hit eller skidt..?
  • #1   19. apr 2005 Har hørt og læst lidt at de stadig halter hvad kvaliteten angår, men hvad forlanger man også til den pris. Du kan jo altid købe en brugt SV istedet.
    Men op til dig selv at bedømme.

Her et link til lidt info fra en anmeldelse:
    http://www.soeren-soegaard.dk/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=119

• #2   19. apr 2005 PS du lyder til at have travlt og det kan jeg sagtens forstå, men tag dig lidt tid til at prøve de modeller der ligger indenfor din prisklasse. Undersøg også forsikringspriser da de varierer meget ang MC/modeller

Held og lykke med det hele
    Mvh Henrik

• #3   19. apr 2005 Jeg ville hellere have en brugt sv650'er en en hyosung... Den er helt sikkert billig, men sv'eren er altså det mere gennemført og federe at køre på!!!

mvh: Jan

• #4   19. apr 2005 hej, jeg ved at farsø mc (ved ikk hvor i landet du er fra) har en sv650 og en sv1000 til at stå som demo cykler..

Jeg regner med at skulle derned og trille en lille tur på dem når sommeren nærmersig

- Kristian D

• #5   19. apr 2005 Hej Mikkel...
    Jeg kender en der har en Hyosung til salg.
    Den er lige blevet glasblæst og malet over det hele på garantien. Så det er lavet ordentligt, den kører faktisk meget godt. Og så er den billigere end SVérne.
    Men kan stort set det samme.
    Grunden til at han vil sælge er at han gerne vil rykke en klasse op. Den er gul med sort stel, han var forbi den anden dag. Og jeg må sige at den er sgu flot. Han har en potte med go lyd i, han er rustfri-smed så han har lavet den selv. Og den lyder kanon, skulle jeg hilse og sige.
    Den har ikke gået ret mange km.
    Du kan skrive til mig på mail hvis det har interresse.
    Så vil jeg få fat i nogle billeder til dig.
    Mvh.
    Ronni G.
    gormsen@helleh.dk

Kommentér på:
Hyosung GT 650 hit eller skidt..?

Annonce