{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Husaberg fs 650 e - stjålet!! {{forumTopicSubject}}

Er netop kommet hjem fra ferie og konstateret at jeg har fået stjålet min Husaberg fs 650 e - natten mellem den 9. Maj til den 13. Maj 18.

Så hvis du får tilbudt dele fra den, eller selve cyklen - så er den ikke erhvervet på lovlig vis!!!

Reg.Nr. HY11436

Stelnr. VBKHUA4054M774801

Dusør gives for oplysninger der kan bringe den tilbage.

Telefon nr. 61940489

Hilsen Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husaberg fs 650 e - stjålet!!
  • #1   13. maj 2018 Sådan ser den ud!

    profilbillede
  • #2   13. maj 2018 Og til fjolserne der har taget den, så kan I bare se at få stillet den tilbage. Politiet har jeres dna!

    profilbillede
  • #3   13. maj 2018 forpulet lorte tyve svin,
    krydser finger for du får den tilbage ,

    mvh


  • #4   14. maj 2018 Trist smiley
    Men havde vi så et DMA register, burde det være en smal sag at finde tyveknægtene. Til glæde for dem der kan finde ud af, at holde sig på dem rigtige side af loven.


  • #6   14. maj 2018 Vamdrup, lidt udenfor Kolding. Men tænker at I gerne må holde øje i de store byer som Odense eller Århus.

    Det er ikke ligefrem en touring cykel, så den er kun "sjov" i bynært område eller på meget snævre steder/snoede veje.


  • #8   14. maj 2018 Her gik jeg og troede at det var i Århus eller Kbh at den var stjålet og at vi alle andre var fredet. Jeg holder øje mellem Gråsten og Sønderborg hvis de svin skulle være i nærheden. Jeg er kede af at sige dette, men den er muligvis nok på vej til Øst Europa. Der kører en del østeuropæer rund i DK med henblik på at stjæle mc, biler osv for derefter at sælge det i deres land. Kan simpelthen ikke forstå at de blev en del af EU. Jeg håber den bliver fundet i god behold.

  • #9   14. maj 2018 Hvordan kan du få hele TO panserbasser ud og tage fingeraftryk? Normalt gider de knapt tage telefonen hvis man ringer om indbrud.

    Har du forbindelser?


  • #10   14. maj 2018 Held og lykke med at få den hel tilbage.
    #4: Kan vi lade, somom at vi har et register over vores dna....alles dna. Hvem stoler du så nok på, til at administrere dette, og ikke misbruge det til at udluge tabere som mig. Tabere som er en byrde for samfundet, og som alle i, som er de rigtige borgere, er bedre stedt uden? Vores politikere? Embedsmændene? Eller måske politiet selv, som jo er åh, så rene i kanten....?! Visse personer ville ha haft stor glæde af et sådan register f.eks under den sidste store krig. Det havde været meget nemmere at skille de ønskede fra de uønskede....
    jeg foretrækker altså, i modsætning til dig, at folk lærer deres børn, ikke at stjæle andres ting. At folk som er så rådne i deres hoveder at de stjæler eller ødelægger andres ting, lader være med at gøre sådan noget. At vi ikke når derhen, synes jeg ikke retfærdiggør et dna-register....For det er det, som du mener, ikke. Du mener ikke et centralt motorregister, vel? (For så er det lidt pinligt for mig....og dig.) He-he.


Kommentér på:
Husaberg fs 650 e - stjålet!!

Annonce