3.985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 113 Svar

En scooter er en scooter, eller... En scooter er en scooter, eller...

Forleden mødte jeg en mand på Lidls parkeringsplads. Han var kørende på en Burgman scooter.

" Det var ellers en fin lille en, den der", sagde jeg.
" Så lille er den nu heller ikke, det er faktisk en motorcykel".
" En HVAD ??? "
" Ja, den er på 400ccm, så det er en motorcykel !"
" Der er mange ting det er, men en motorcykel er ikke en af dem ".

Så var HAN sur !

Man kan sgudda heller ikke blive medlem af en snescooterbande, bare fordi man har en kælk smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En scooter er en scooter, eller...
  • #1   13. sep 2018 hvis han nu er glad for sin motorcykel, kan du så ikke være ligeglad ?

• #2   13. sep 2018 Det er en motorcykel scooter.

• #3   13. sep 2018 Det er vel sådan set en motorcykel.

Aprilia mana, Honda nc700/750 og den nye Africa twin med automat gearkasse er i samme kategori.

• #4   13. sep 2018 " Scooter" afgøres vel af stelkonstruktion, kåbe og hjulstørrelse.
    Ellers kan man vel med rimelighed også hævde, at en Vespa scooter er en motorcykel ?

• #5   13. sep 2018 Nu stopper i, selvfølgeligt er en scooter en slags MC, nogen af de hårdeste gutter kører på den slags, jeg ville sgu da nødigt møde dem her en mørkt og øde sted, så fik jeg nok røven på komedie smiley

profilbillede
  • #6   13. sep 2018 jøsses og jemini

• #7   13. sep 2018 man kan også få burgman i 800ccm...
    mon ikke den kan trække fra en af de 0 mc'er du har i galleriet.

• #8   13. sep 2018 Nok fordi det ér en motorcykel....

• #9   13. sep 2018 De bliver oprettet herinde og ikke på scootergalleri smiley

• #10   13. sep 2018 Jeg er da ligeglad med om så fandme Burgman lavede en 1200cc, det bliver det altså ikke mere en motorcykel af.
    Min Ninja 600 er sgu ikke noget at vise frem, og den K100 jeg har til rådighed de næste 2 år, er altså ikke min, så jeg synes ikke jeg kan være bekendt at lægge min kammys MC på galleriet i mit navn.

Lad mig lige understrege, at jeg ikke lavede dette indlæg, for at være en snob. Min daglige transport er en PGO 50cc SCOOTER... Jeg gider kun køre MC i godt vejr.
    Lidt nykker har man vel lov at have, i den fremskredne alder af 58 smiley

• #11   13. sep 2018 Du må jo mene hvad du vil, men det ændrer jo ikke at det er en mc, som du skal ha mc kort til at køre.

• #12   13. sep 2018 Eller er det en scooter som man skal have mc kort til at køre smiley smiley smiley smiley

• #13   13. sep 2018 #11 Så når du må køre en 45 scooter (som i nogens øjne er er en rigtig badass MC hvis den har en 60ccm cylinder) med et bilkørekort, så er det vel også en bil, eller er der noget jeg ikke kan fatte (igen)??????????????

• #14   13. sep 2018 Nej smiley
    men spørg du bare kørelærerne om et stor scooter kort smiley

• #15   13. sep 2018 Motorcykler findes i mange udgaver.
    Scooter, choppere, enduro, racere, sportstourer osv osv

• #16   13. sep 2018 Det er jo en scooter, men det er stadig en motorcykel.. Mener du heller ikke en Cruiser er en motorcykel fordi det er en Cruiser, eller en Chopper ikke er en motorcykel fordi det er en Chopper?

Min Heinkel er også en scooter.. Men den er inregistreret som motorcykel, så det er det jo efter papirene.

• #17   13. sep 2018 #7: Nej, 650 er den største Burgman

• #18   13. sep 2018 Jeg mente at der var en 800cc jubilæums model på tegnebrættet, men nu har jeg googlet lidt.
    Jeg kan ikke finde den. Du har ret

• #19   13. sep 2018 " Indregistreret efter papirerne" gør da ikke en scooter til en motorcykel. Det er sgudda to forskellige stelkonstruktioner.
    - Er en Gokart så osse en ATV ?
    Nej, vel ?

• #20   13. sep 2018 #19: En enduro MC har da heller ikke samme stelkonstruktion som en racer. Så hvilken af de 2 er ikke en MC?

• #21   13. sep 2018 som andre skriver er en scooter med stor motor vel også en motorcykel ligesom en chopper og en racer også er det selv om de ikke har samme stelkonstruktion.

en silkeabe er vel også en abe selvom den ikke ligner en gorilla. (Ja, det var lige det bedste jeg kunne komme på ????)

• #22   13. sep 2018 @19
    Så du vil gerne argumentere for, at en gammel Vespa er en motorcykel, og ikke en scooter ?

• #23   13. sep 2018 Alt over 50 cm3 er en mc, fakta, slut!!!
    Go nat.

• #24   13. sep 2018 #22 Jeg vil gerne argumentere for at jeg vedhæfter et billede af en pik, og så ser jeg frem til at høre hvordan scooterfolket vil pisse med den smiley

profilbillede
  • #25   13. sep 2018 #22: En stor vespa er en mc tilhørende den kategori der hedder scooter.

• #26   13. sep 2018 Ud fra den logik. må min PGO 45 være " en lille motorcykel".
    Det giver sgu ikke ret megen mening. Der er vel en grund til, at det hedder hendholdsvis en scooter og en motorcykel.
    Hvis det var det samme, havde det vel ikke to forskellige navne

• #27   13. sep 2018 Der er jo flere slags scootere. Den her er nok en af de bedre af slagsen.

profilbillede
  • #28   13. sep 2018 I min verden er en Smart ikke en bil.'
    Heldigvis støtter Storebælt min opfattelse og lader disse rulleskøjter komme over broen for Mc pris.
    smiley

• #29   14. sep 2018 en stor scooter er hvad det er. det bliver ikke en motorcykel fordi der er nummerplade på, det havde man også på scooterene i 50 erne smiley

• #30   14. sep 2018 Hvis det kræver motorcykelkøtekort så er det en motorcykel. smiley

• #32   14. sep 2018 sikke problemer at have i livet

• #33   14. sep 2018 Et æsel var ude at gå en tur, da det mødte en scooter der så ud til at være meget ked af det. Hvad er der galt, spurgte æslet? Scooteren svarede, de siger at jeg ikke er en rigtig MC. Sikke noget vrøvl, du er da en fin MC sagde æslet. Scooteren blev glad igen, og sagde, tak kære æsel. Nu begyndte æslet at tudbrøle. Hvorfor græder du, spurgte scooteren, og æslet svarede, når nu jeg kaldte dig en MC, kunne du sgu godt havde kaldt mig en hest!

• #34   14. sep 2018 Her er så et foto af min mc, Bond Bug ES750 - indreg som mc. Som synsmanden sagde: Som mc er den jo fritaget for sikkerhedsseler og sideblink på skærmene, men du er ikke fritaget for at anvende hjelm smiley

profilbillede
  • #35   14. sep 2018 hvad er det her så ?? smiley smiley

https://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/38699-kreidler_florett_rs

• #36   14. sep 2018 poul a

for satan den er fed smiley

hvad har det krævet af godkendelser at få den på plader ? og ikke mindst , hvad har det kostet ?

• #37   14. sep 2018 Den blev gået grundigt igennem før jeg kørte til almindeligt toldsyn. Havde medbragt en hulens masse dokumentation og så var den synet. Husker jeg rigtigt, så blev afgiften kr 0,00

• #38   14. sep 2018 ok , hvad med anskaffelsespris ?

• #39   14. sep 2018 Her er link til en solgt i UK. De er temmelig dyre og det ser ud til at priserne er på vej op: https://rmsothebys.com/en/auctions/LF18/London/lots/r0055-1972-bond-bug-700es/708105

• #40   14. sep 2018 ja det ser da ud til at være noget der holder prisen smiley

takker for info

• #41   14. sep 2018 Hvis en scooter ikke er en MC pga stelkonstruktion...

Hvad så med 50cc maskiner som f.eks Aprilla SX50, er det en MC fordi den har en mere typisk "MC-agtig" stelkonstruktion?

• #42   14. sep 2018 Forstår ikke indlægget? Blærer du dig med at være tarvlig over for en fremmede person?

• #43   14. sep 2018 Ja jeg kan heller ikke lige forstå emnet... at du har et behov for at nedgøre andres køretøjer kommer da ikke os ved. Behold du din kedelige hverdag for dig selv smiley

• #44   14. sep 2018 Nu er det sgu mig, der ikke rigtig forstår: Hvor kommer det der med at blære sig, det der med at være tarvelig, og det der med at nedgøre mandens scooter ind i billedet ?

Jeg synes da stadigvæk en Burgman er en fed scooter - Jeg rejste bare spørgsmålet til almindelig diskussion herinde, og gav i dén ombæring min egen mening til kende.

Jeg må jo have trådt på nogle frøkenfornemmelser

• #45   14. sep 2018 #44 Du er bare gammel, som mange af vi andre! Drengene tror jo at deres scootere er fede motorcykler, og diskutere med en teenager, glem det, de hører kun hvad de vil! Men jeg glæder mig til den nye version af "Easy Rider" hvor Lars Honda og Brian Rulledyr er på roadtrip på deres scootere, og med et afdanket hip-hop band til at stå for musikken, den kan da kun blive fed smiley smiley

• #46   14. sep 2018 Hvis ens 2 hjuler, har stor nr. plade, så er det vel op til en selv, om man selv føler, om man har en "motorcykel", eller ej? Hvad andre mener, er sguda total jetjager? da jeg havde en 108cc scooter, følte jeg bestemt ikke, at jeg havde en motorcykel smiley :-) Men det var jo bare mig..

• #47   14. sep 2018 Det her er tråden der bliver ved med at give smiley her er så et andet eksempel på en MC, da disse køretøjer jo går under navnet scooter!

profilbillede
  • #49   14. sep 2018 Kan ikke se det helt svære i at finde ud af hvad det er...

#15, og #16 beskriver det helt fint.

Hvis scooteren er indregistreret som motorcykel så er det en motorcykel, men de kaldes som regel for motorcykel scooter.

Hvis du kaldte min mc-scooter for en scooter, så ville du have helt ret, ligesom hvis jeg så en chopper, og sagde det var en fin chopper...

#48, Pis!! jeg viste jeg skulle havde købt en Bmw mc-scooter i stedet for Gilera smiley smiley

• #50   14. sep 2018 2 hjul, mere end 50 CCM = MC
    Så kan man altid diskutere kategorien..

• #52   14. sep 2018

profilbillede
  • #53   14. sep 2018 Sku' ha' gået til Louis Nielsen.
    Alle kan da se på profilen, at det er en stor styg motorcykel.
    Lidt som en Toyota Sportsvan også er en slags lastbil

• #54   15. sep 2018 Uden at have læst tråden:

En scoot-er
    =
    En maskine som man kan scoote rundt på.

Vil du kalde en Honda Accord for en scooter fordi den har cvt så ok.

En motor cykel er en cykel med motor.

Jeg tager mig normalt ikke af snobberi mere.
    Men ved lejlighed reder jeg gerne trådene ud for folk.
    Eller forsøger.

Der skal mere end bare end mund og et øre til for at etablere så kompleks kommunikation som vi nogen gange kommer ud i når folk bliver forvirrede smiley

• #55   15. sep 2018 Vi kan godt blive enige om at en scooter er en scooter.

Og en vandscooter er en vandscooter.

Og at vi mener manuelt gearet cruiser / tourer / roadracer / sporttourer / naked / you name it, når vi siger ordet motorcykel.
    På MINDST 126cc selvfølgelig smiley

No problem

Og en atv er en quadbike smiley

Vi må ku få de uskrevne regler listet op i næste års kulturkánon (ikke en kanon som i artilleri. Kanon som i tidsskrift smiley )

• #57   15. sep 2018 Vil lige tilføje at jeg slet ikke ville ramme nogen ved at bringe ordet snobberi ind i min kommentar smiley

Har nu læst tråden, og vil så tilføje at der ikke er noget der hedder et motorcykelkørekort
    smiley

Man kan få førerret til A1-A2-A som jf færdselslovens og detailforeskrifterne af færdselslovens definitioner giver ret til at føre en "motorcykel"

Apropos os der kører scooter og ikke opretter vores mc.

Her er den knallert jeg kørte på sidste år
    Husqvarna te310 smiley
    Drømme knallert

profilbillede
  • #59   15. sep 2018 Som i kan se står der intet om ccm i flrdselsloven
    Der findes også 50cc motorcykler

Færdselslovens paragraf 2

Definitioner

I denne lov forstås ved:

....

13. Motorcykel:

motorkøretøj på 2 hjul, med eller uden sidevogn, og motorkøretøj på 3 hjul, hvis egenvægt ikke overstiger 400 kg.

profilbillede
  • #60   15. sep 2018 Her en 3hjulet 40cc lomme motorcykel

Med noget jeg synes ligner en japansk aleix espargaro doppeltgänger på den

Cikel med motor smiley
    =
    MC smiley smiley smiley

profilbillede
  • #61   15. sep 2018 Der er også en tohjulet til de modige damer

profilbillede
  • #62   15. sep 2018 Sågar en lomme offroader smiley
    Med hele 49cc.
    Pussy magnet smiley haha

profilbillede
  • #63   15. sep 2018 Om de er manuelt gearet er da forresten irrelevant.
    I modslætning til hvad jeg har skrevet i min 2. Kommentar
    Jf f.eks. aprilia mana 850 og ktm freeride f.eks.

Selvom det ikke er hvad de fleste forbinder med en mc.
    Men de fleste derimod forbinder med en scooter.

Scootere er forresten super fede, imo, hvis man ser bort fra stigmaerne.

Drømme touring kværn.

profilbillede
  • #64   16. sep 2018 Den her ku jeg tik gengæld godt bruge lidt hjælp til at kvalificere smiley
    Hvad skal vi kalde dén?
    Er den måske ligefrem anledning til at navngive en ny kategori.
    Crossovers?
    Med dct gearkasse og den konstruktion der er det jo næsten en scooter

profilbillede
  • #65   16. sep 2018 Med topbox ser det meget... skørt ud på den utilitaristiske måde..
    Men ikke tosset synes jeg.

profilbillede
  • #66   16. sep 2018 Hold nu kæft en flueknepper mand...................

10 indlæg lige i rap i den samme tråd.

• #67   16. sep 2018 Mig?

• #68   16. sep 2018 11 nu

• #69   16. sep 2018 Tror ordet du leder efter er kværulant...
    Men tak for lort

Lige over
    Hr kort for hovedet simple guy

*edit
    Nå.
    Jeg tog fejl.
    Ordet kværulere kan ikke vlre det du leder efter, da det ikke er utilfreds jeg kommunikerer i mine kommentarer.

Men aaanyway.
    Du skal have rak for at holde den pæne tone, og byde ind med noget brugbart også ind imellem

• #70   16. sep 2018 #68 Ja, nu var det sådan en hyggelig lille tråd, men det er slut nu, bare vent, siger du supermennesket imod får du omgående en sviner! Og når det først er sat i gang, fortsætter geniet smiley

• #71   16. sep 2018 #66
    - Men nu er det sådan, at jeg startede denne tråd for at få respons.
    Det skal forstås således, at ALLE er velkomne til at svare, osse dem der ikke er enige med mig. Faktisk endda dem, der synes andre ikke må svare - De får bare ikke love at være bestemmende eller styrende.

Det er en tråd med et yderst simpelt emne, men hold da op hvor er der mange meninger. Tak til alle der deltager, og bidrager

• #72   16. sep 2018 Ja, hvem kunne vide at en scooter var så spændende.

næste emne: Er et næsehorn også en salgs enhjørning? og hvornår bliver en bunke til en stak.....

• #73   16. sep 2018 72# .... Ja , det er det....
    Støt gerne op om den gode sag...

profilbillede
  • #74   16. sep 2018 Når nu den skal handle om dyr, kalder man så en hun kænguru for en hoppe ???

• #75   16. sep 2018 Nu vi er ovre i fabeldyr
    Hvis det her ikke er en søhest, så ved jeg snart ikke hvad man kalder noget

profilbillede
  • #76   16. sep 2018 Betragter det nu som en motorcykel på trods af designet.

Og selvom jeg ikke havde gjort, havde jeg nu bare snakket ham efter munden, og efterladt en glad gut. Der var intet gået af mig af den grund smiley

• #78   17. sep 2018 Klap dig selv på skulderen
    Ellers skal tomdrengen nok gøre det for dig når han vågner smiley
    Jeg troller ikke altid en troll.
    Men når jeg gør....
    Så er det ikke ens betydende med jeg slår hånden af dem, som med tom.

Man ska nogen gange høre sandheden fra folk der normalt har travlt med alt andet end at være behjælpelig overfor en

Du har ikke rakket på mig så længe, så ved ikke helt om du er evnesvag eller bare hadefuld endnu smiley
    Det må tiden vise

• #79   17. sep 2018 Kenneth er det dig?

• #80   17. sep 2018 79# det håber jeg, så er der håb for logen endnu.

• #81   17. sep 2018 #80 Øv, jeg må jo ikke være med i hulen, så jeg får ikke den fede ring med liljer!! Den lille trollerik her sat mig på filter, selv om jeg aldrig har skrevet i hendes tråde, så jeg føler mig helt udelukket smiley

• #82   17. sep 2018 #77 Den skifter bare navn et par gange om ugen, det er nok en del af sygdommen, noget personlighedsspaltning eller lignende smiley Men vi andre ville nok også have svært ved at rumme så store tanker (særligt om en selv!!) som denne her har det lillebitte hoved fyldt med smiley smiley

• #83   17. sep 2018 Min tissemand er større end din!

• #84   17. sep 2018 #83 Så er det sgu da derfor at jeg er så øm i røven, af den store tingest smiley

• #85   17. sep 2018 Ka godt huske kenneth smiley
    Nej det var ikke mig.
    Var ellers en underholdende periode at se shitshow mcg.
    Desværre var det et super beskidt shitshow.

Der skal to idioter til et sammenstød som man siger....

Der er ingen vindere i krig
    Kun en største taber.

Bl.a. derfor jeg ignorer nogen stykker og nogen regler.
    Lader haderne sejle i deres egen sø af tårer smiley

De fleste af dem er heldigvis begravet når mine børn flyver fra reden.
    So why care smiley

• #86   17. sep 2018 Så vågnede den igen!!

profilbillede
  • #88   17. sep 2018 #87 Bare for en god ordens skyld, så skal du være klar over at du nok nu tilhører den fornemme flok som kaldes "pøblen" - for nu er du vist ikke populær på Sankt Hans mere smiley

• #90   17. sep 2018 #89 Ok, jeg er jo bare en simpel pøbelant, så jeg har sørme ikke det store overblik som "andre" er i besiddelse af smiley
    PS mon ikke at hun har været gæst de fleste steder hvor de giver elektrochok før frokost??

• #91   18. sep 2018 Lobotomi

• #92   18. sep 2018 Ordet selvsving falder mig på sinde...

Så kan man måske fristes til at kalde mine 10 indlæg i streg for selvsving.
    Men så glemmer man at selvsving er repititivt, og det er mine indlæg ikke.

Jeg hakker af fra det her galehus af en tråd nu.

Skriv en pb hvis der er noget jeg ka hjælpe med.

• #93   18. sep 2018 Jeg kommer nu mere til at tænke på ordet "selvglæde", men nu er jeg jo også bare en af pøblen!!
    Til de to sidste linjer, Af hjertet tak og nej, du kan ikke hjælpe nogen med noget!

• #94   18. sep 2018 smiley

profilbillede
  • #95   18. sep 2018 "Jeg hakker af fra det her galehus af en tråd nu."
    Som set i en anden tråd, sker det ikke, og slet ikke nu!! Den her troll SKAL bare have det sidste ord, ellers, ja jeg ved sgu ikke hvad der så sker, men det må være noget slemt når det er så vigtigt for den!

• #96   18. sep 2018 Du tror måske jeg ikke har hakket af?
    Eller du forstår måske bare ikke at man godt kan klikke ind på en tråd man har trykket "følg ikke" i.
    Skal jeg ikke kunne sige
    Nu kom jeg egentlig herind for at slette #94 da jeg ikke gider din endeløse strøm af provokation.

At have det sidste ord synes jeg passer meget godt på dig, nu du bare akrev #95 for at sige at jeg da ikke kan have afmeldt notifikationer fra denne tråd siden jeg kommenterede igen...

Vær venlig at stoppe din hetz her.

Jeg havde egentlig troet du ville pointere at jeg havde sagt jeg ville ignorere dig.
    Hvilket for øvrigt kun var noget jeg skrev jeg "troede" jeg ville gøre.

Men du er dum nok til i stedet at klandre mig for ikke at have hakket af som jeg sagde jeg ville.

Der kan være noget om det med mig og sidste ord.
    Men jeg er sku ligeglad med hvem der "får" det sidste ord.
    Bare vi ikke skal traske rundt i dit blinde had, resten af dine dage på mcg.

Og så tag den forpulede iq test og fortæl mig resultatet så jeg ved om du er uforbederlig for pokker
    Jeg vil alle det bedste

• #97   18. sep 2018 "Jeg vil alle det bedste " !!! Så er alt vist sagt, hyg dig trollerik smiley

• #98   19. sep 2018 Yeah

profilbillede
  • #99   19. sep 2018 Hvis vi skal til at hakke den af til den her tråd skal vi da have nogle PATTER!

Dette her er en rigtig tøse-scooter!

profilbillede
  • #100   19. sep 2018 Prøv lige at lade være med at slå hinanden ihjel.

Det her BURDE være en simpel tråd.
    Hvis enkelte af jer har 'glemt' emnet, kan I bare gå til toppen, og se mit oprindelige indlæg

• #101   19. sep 2018 #100 Hvorfor dog gå helt tilbage, man kan nøjes med at gå til indlæg 54, der er ALT forklaret, og endda af en der starter med at skrive at vedkommende ikke har læst tråden!
    Jeg ved godt at jeg har ladet mig rive med, beklager, men har det lidt stramt med de typer der har den eneste rigtige mening, og samtidigt kalder alle der tillader sig at mene noget andet alverdens mindre pæne ting!
    Men så skal jeg gå foran med det gode eksempel, jeg mener stadig at en scooter er en scooter, og at en troll er en troll smiley Slut herfra!

• #102   19. sep 2018 og de nyeste Gold Wings ser ud præcist som en forvokset scooter.
    min mc kører iøvrigt med scooter skærme, for at det ikke skal være løgn.

• #103   19. sep 2018 På en motorcykel kan man ikke samle benene..!

• #104   19. sep 2018 #103: Det kan man heller ikke på nogle mc-scootere, så den kan du ikke bruge smiley

Honda integra

profilbillede
  • #105   20. sep 2018 #104

Der var engang, hvor man stadigvæk måtte bruge ordet 'bastard' beskrivende.
    Nu om dage er det blevet politisk ukorrekt.
    I Honda Integra's tilfælde, er det en skam

• #108   20. sep 2018 De fleste sports scootere er lavet så man enten kan sidde 2, eller føreren kan sidde i en kørestilling hvor man ikke kan samle benene
    Nu er danmarks mest solgte scooter godt nok en vga explora, som da er nærmere en pocket scooter end en tmax...
    Tror det er i den rigtige retning det med stel konstruktionen der tillader samlede knæ og oftest også læ for ben og fødder.

profilbillede
  • #109   20. sep 2018 Den her er nemlig svær at placere som andet end en knallert
    Gilera dna 50.
    Fås også i 125 og med piaggios 180cc vxr motor
    Alt sammen med cvt smiley

profilbillede
  • #110   20. sep 2018 Det var sgu da en ynkelig tråd at starte. Selvfølgelig er det en motorcykel. At det også er en scooter har jo intet med sagen at gøre. Det er jo bare konstruktionen. Fuldstændig som en chopper kan være en motorcykel eller en knallert alt efter hvor stor en motor der er i den. Alt over 49.9CC er en motorcykel.

• #111   20. sep 2018 #104: På den grimme ælling der, kan man da bare lige fylde det grimme hulrum ud med noget fugeskum og male det gråt! Så kan kan måske leve med den.

• #112   20. sep 2018 @106- hvis det er definitionen på en scooter er jeg min kones scooter onsdag aften og lørdag morgen. smiley

"Når man ikke kan samle benene og den ikke har fodhvilere til føreren, så er det en scooter "

• #113   20. sep 2018 @ #110

Hvis du synes det er så forfærdeligt ynkeligt, foreslår jeg at du starter din egen tråd.
    Du kan jo kalde den " Supersej & cool, med de rigtige meninger ".
    - Så kan du jo se hvor mange der kommenterer på dit indlæg

• #114   20. sep 2018 #113 Nu har dette jo bare intet at gøre med "de rigtige meninger". At en scooter, offroader, chopper, sportskværn på over 50cc er en motorcykel er bare fakta. Du siger selv at du ikke startede denne tråd for at være en snob. I så fald kan jeg ikke rigtig se hvad pointen var. Det var mest af alt det det lyder som. Ellers kan jeg ikke se hvad du fik ud af at sige det til ham og derefter fandt det så sjovt at du skulle skrive om det her. For hvis det bare var for at få at vide om det rent faktisk var en motorcykel så er det jo bare at slå det op.

• #115   20. sep 2018 #114 Så når Brian-Kaj på 15 år gør stisystemet usikkert på sin 30 kmt scooter, der har fået et 70 ccm tun smækket på, så er han altså en rigtig biker på MC ??????????????????+

• #116   20. sep 2018 #115 Jeg kunne godt sige at det i så fald er en ulovlig knallert da det er det den er indregistreret som men jeg har på fornemmelsen at du allerede ved det.

• #117   20. sep 2018 #116 Der var lige den med de "rigtige meninger", og jeg har på fornemmeren at du mener at du har dem, så for at citere dig " At en scooter, offroader, chopper, sportskværn på over 50cc er en motorcykel er bare fakta"!!

• #118   20. sep 2018 #117 igen....alt på 50cc og over er en mc. Det er definitionen på en mc og udtrykker ikke min mening. I'm out!

• #119   21. sep 2018 Hvad hvis den har 0cc smiley
    Ktm freeride og zero f.eks.

Ville tidligere have linket en video om hvordan man i det hele taget definerer noget.
    Har dog ikke kunne finde den

Nu fandt jeg den så.
    9 minutters video der kan spare et helt livs fejltagelser

Crash course har 8.2 millioner subscribere.
    Den er valid nok den kanal.
    Jeg kom i tanke om den her 2 år senere, det siger noget om værdet af indholdet.
    Vil varmt anbefale at høre den her lektion om sprog, sandhed og hvad meningen med det hele er

https://youtu.be/zmwgmt7wcv8et

Den er super relevant for emnet

• #120   21. sep 2018 Ok Giggles, det var faktisk en ret rammende video, når man ser hvordan denne tråd har udviklet sig. Jeg tror såmænd nok de fleste ved de ting, der bliver sagt i videoen, men det er altid sundt at få det genopfrisket

• #121   21. sep 2018 Den her er en også vældig relevant.
    https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ

• #122   21. sep 2018 £121... når vi nu er i 80'erne er denne her sgu bedre end Rick A
    https://youtu.be/r26krlXFmOI

Wendy James.... hold kæft jeg har spillet meget pik til hende da jeg var soldat.... men hov, er det egentligt et spil? Never mind, hun var sgu en chick.... og kantinepigen i Holstebro lignede hende lidt... i hvert fald efter en håndfuld bajere

Kommentér på:
En scooter er en scooter, eller...

Annonce