{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

3 hurtige spørgsmål {{forumTopicSubject}}

1) Da jeg kørte i mørke igår, synes jeg alle modkørende bliver lavede et skin i mit visir. Som om der ligger en film på. Det kan beskrives lidt som om, at hele verden bliver en .jpeg billede i meget lav opløsning, som om lyset gør alting uskarpt. Jeg vasker normalt mit visir i sulfo og vand, og tørrer det af med brillerens efter daglig brug.
Skal jeg bruge noget skrappere.

2) På veje, som er lappede er der i hver vejbane ofte 2 spor i siden med ny asfalt og der originale i midten.
I tørvejr placerer jeg mig selvfølgelig ca 2/3 mod midten af vejen. Men i regnvejr, vil jeg egentlig helst køre hvor der er mindst glat. Spørgsmålet er derfor- Hvor skal jeg placere mig - i midten eller på de 2 sorte nye stykker asfalt? Læg iøvrigt mærke til den uhørte dårllige formulering.

3) Kom til at vise min kæreste den der ride2die side for en måneds tid siden fordi jeg synes, at det var rigtigt at hun kendte konsekvenserne af et styrt. Men det gav det bagslag, at hun nu når jeg er ude at køre er ved at bekymre sig selv gul og blå. Fandt først ud af det igår, da jeg gik hende lidt på klingen. Det er selvfølgelig meget rart at nogen bekymrer sig om en, men synes ikke at det er rart at en man holder af er nervøs pga. mig.
Hun har været ude at køre med mig, og ved godt at jeg er en tøsedrengs-morfar mht. til kørselsstil.
Nogen ideer til hvordan jeg får lettet hendes bekymringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 hurtige spørgsmål
  • #1   14. jun 2007 1) Da jeg kørte i mørke igår, synes jeg alle modkørende bliver lavede et skin i mit visir. Som om der ligger en film på. Det kan beskrives lidt som om, at hele verden bliver en .jpeg billede i meget lav opløsning, som om lyset gør alting uskarpt. Jeg vasker normalt mit visir i sulfo og vand, og tørrer det af med brillerens efter daglig brug.
    Skal jeg bruge noget skrappere.

    'SYREFRI GRUNDRENS

    2) På veje, som er lappede er der i hver vejbane ofte 2 spor i siden med ny asfalt og der originale i midten.
    I tørvejr placerer jeg mig selvfølgelig ca 2/3 mod midten af vejen. Men i regnvejr, vil jeg egentlig helst køre hvor der er mindst glat. Spørgsmålet er derfor- Hvor skal jeg placere mig - i midten eller på de 2 sorte nye stykker asfalt? Læg iøvrigt mærke til den uhørte dårllige formulering.

    DEN NYE.. DER KAN VÆRE MERE VAND I DEN GAMLE..(FORDYBNING)

    3) Kom til at vise min kæreste den der ride2die side for en måneds tid siden fordi jeg synes, at det var rigtigt at hun kendte konsekvenserne af et styrt. Men det gav det bagslag, at hun nu når jeg er ude at køre er ved at bekymre sig selv gul og blå. Fandt først ud af det igår, da jeg gik hende lidt på klingen. Det er selvfølgelig meget rart at nogen bekymrer sig om en, men synes ikke at det er rart at en man holder af er nervøs pga. mig.
    Hun har været ude at køre med mig, og ved godt at jeg er en tøsedrengs-morfar mht. til kørselsstil.
    Nogen ideer til hvordan jeg får lettet hendes bekymringer?

    BAGSÆDETUR OG BAGSÆDE"TUR"










  • #2   14. jun 2007 3) Kør altid med fuld "udklædning"! Så er det problem jo næsten ovre.... Næsten.... smiley

    Personligt har jeg aldrig tænkt mig at vise min familie den side - tror det er at skyde sig selv i foden.

    Hygge


  • #3   14. jun 2007 1: har du overvejet at få briller eller. lig. sådan ser jeg lyset om aftenen hvis ikke jeg bruger mine linser...

    2: Kig overfor

    3: ja tag hende da med på en vildt kedelig kører tur hehe så er det slut med at bekymre sig.. !!


  • #4   14. jun 2007 3) Skræk billeder, man har fået ind i hovedet er ikke sådan lige at komme af med igen..

    Du må fortælle hende, at du kører pænt, men også at man lige så nemt kan lave sådan en side for billister, cyklister, forgængere, flypassagerer osv. osv der ikke har overlevet (Jeg tror ikke en tilsvarende side med cyklister, der har været indvolveret i en højresvings ulykke vil være særlig rar at se på).. Der er farer ved alt (næsten) i dag, så det nytter ikke noget at være bange, man skal bare have respekt..

    Bare min mening...

    ___________
    Jakob


  • #5   14. jun 2007 1) Skær et æble midt over og gnid æblet på visiret. Er osse rigtig godt til traffikfilm på forruden på bilen.

  • #6   14. jun 2007 Det er godt at "skære" med sine vinduesviskere ned i et overskåret æble

  • #7   14. jun 2007 forsat bilsnak fra marius. Er vist de færreste MCer/hjelme der har vinduesviskere...

  • #9   14. jun 2007 3: Vis hende en tilsvarende med biltrafikofre.

  • #10   14. jun 2007 1 kør. hvor du plejer
    2. kan jeg ikke huske
    3. smid hende en tur bagpå mig så bekymrer sig aldrig mere om DIN kørsel ;D


  • #11   14. jun 2007 Hvis det er småridser der giver genskin i visiret, så prøv at giv det en omgang med slipoline.
    Det virker for mig.


Kommentér på:
3 hurtige spørgsmål

Annonce