{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

michael j
michael j
Tilmeldt:
8. apr 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 49

3 hurtige spørgsmål {{forumTopicSubject}}

yamaha r6 2002

1. nogle som kender et ca tilspændingsmoment på forhjul/baghjul (nm)? min brugsforvirring er bortkommet smiley

2. har et sæt fælge som er højglanspolerede, men knapt så pæne mere... skal de glas eller sandblæses inden polering? rygtet ude i byen siger glas da det er alu... og er det en skidt ide med klarlak som beskyttende overflade? eller er det andre muligheder for at beskytte dem?

3. nogle som har set en v2 maskine skyde ud af udstødningen? rent nysgerrighed, har set masser r4 men aldrig en v2....


på forhånd tak

michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 hurtige spørgsmål
  • #1   1. apr 2008 1: Jysk håndmoment, hjulaksler er sgu ikke så sarte smiley
    2: Kan de ikke bare poleres op igen, eller er de ødelagte af stenslag, ir og så videre? Skal de blæses, ville jeg få dem glasblæst, men ellers er det bare igang med fint sandpapir og autosol, afhængig af hvor ødelagte de er.. Og så giv dem en god gang voks til sidst, klarlakken kan blive gullig, plus hvis den får et stenslag, så er du lige vidt.

    Mvh Anders.


  • #2   1. apr 2008 En V2 skal da knalder lidt..;0)

  • #3   1. apr 2008 min skyder ud af udstødningen hvis det bliver kørt til grænsen

  • #4   1. apr 2008 Ad 3!

    Masser af gange - har de for mager blanding, gør de det som en lyst.

    Kører der nogen for tæt bag mig, så gør den det på kommando - fantastisk effekt - især i mørke og hvis det er en cabriolet, der er bagved:-)


  • #5   1. apr 2008 Du må endelig ikke smide klarlak henover dine ny-polerede fælge! det bliver nemlig helt mat bagefter.... Dur slet ikke.... De skal bare holdes rene og pudses med en gang autosol og knofedt af og til smiley Enjoy!

    MVH Jarno


  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 49
    #7   1. apr 2008 lækre svar drenge.... det siger jeg tak for.... fælgene hr fået salt tidligt på vinteren, og er desværre ikke blevet rengjort ordentlig (mere end en bruger af cyklen)...



  • #8   1. apr 2008 Fælgene kan du sagtens polere op. Brug evt først en hår carnauba voks ogpolerskive, så en blød, oge derefter autosol. Så bliver de smukke igen.

    Vi du konservere dem efter polering, så give dem en 4-5 lag almindelig autovoks med polering imellem. Så bliver de meget lettere at rengøre, og når de begynder at anløbe igen, så er det 10 minutter med autosol og en klud. Min forgaffel er shinet op på den måde, og den er dunkende let at holde:-)


Kommentér på:
3 hurtige spørgsmål

Annonce