{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Suzuki GSX-R 250 årgang 1990!! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har sådan en Suzuki GSX-R 250.

Har 2 spørgsmål som jeg håber på at en eller flere kan vejlede mig om.

Det ene spørgsmål er knast kæde stramning, hvor sidder kæde strammeren? Og kan jeg selv uden den helt store erfaring selv stramme kæden?

Det andet spørgsmål er i forbindelse med at min MC er indstillet på begge kaburatore til sommer vejret ved de 25 grader i luften, og nu ved 12-15 grader prutter den lidt når den er kold, er det indstillingen der ikke er til kold luft eller har dette intet at sige? Mvh Patrick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GSX-R 250 årgang 1990!!
  • #1   20. okt 2018 Knastkæde strammeren sidder under carburatorene. Hvis det er den originale der sidder monteret så er den automatisk og trænger nok til er udskiftning /rengøring, Hvis der er monteret en manuel, så vær forsigtig ikke at stramme for meget.

    Dine carburatore er ikke indstillet til sommer kørsel, ved ikke hvem der har bildt dig det ind. Det er helt normalt at en motor lyder lidt mere anstrengt når den er kold. Hvis den lyder/køre som den skal når den er varm så er det ok. Det kan være din choker der ikke virker helt som da den var ny, Det er der ikke noget unormalt i smiley

    Hvor langt har cyklen kørt ?


  • #2   20. okt 2018 Ved kun 10 graders forskel, burde chokeren kunne hjælpe dig til motoren r driftsvarm ( ca.5 min. Alm. Kørsel) og derefter skulle den opføre sig normalt.
    ( kender ikke til din knastkæde)


Kommentér på:
Suzuki GSX-R 250 årgang 1990!!

Annonce