599 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Lidt hjælp til lædertøj Lidt hjælp til lædertøj

Hej alle,

Jeg har lige købt mig en Swift 2-delt læderdragt. Har ellers kørt i textil.

Bukserne passer perfekt, men jeg syntes jakken er meget stram (str. 58) når jeg samtidig skal have mig rygskjold på. Den er ikke ubehagelig når jeg kører, så sidder den sådan set bare godt til, men alle andre stillinger end kørestilling er lidt spændt.

Er det det man bare lever med, at læder er til at køre i og ikke til at nå en kold cola på øverste hylde i tankens køleskab ?

Det er helt nyt, så måske det giver sig selv...men vil da lige høre herinde, da jeg er helt uerfaren hvad angår læder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt hjælp til lædertøj
  • #1   27. jul 2007 Skal stramme i starten , min sad også som en spandex dragt den første måned men nu er har den strukket sig så meget at der er tilpas hængerøv i buksen.Bare rolig ;o)

• #2   27. jul 2007 Takker....det beroligere mig lidt...der er ikke andet for end at jeg må lidt mere ud og køre.....surt c";)

• #4   27. jul 2007 Læder strækker sig så bare rolig , men colaen på øverste hylde i køleskabet må sikkert lade ligge hehe
    ellers kommer den jo sikket til at stramme igen smiley

• #5   27. jul 2007 c";) skulle ligen et ansigt der smiler.....så nej det er bestemt ikke surt....jeg ved ikke noget bedre.

Jeg kan køre på mc til og fra arbejde, Fr.værk-Bagsværd, og når jeg kommer hjem, så har jeg lyst til at køre mig en hyggetur.

• #7   27. jul 2007 Man skal føle sig lidt som Robocop, når man er kravlet i lædertøjet. Det skal sidde tæt, og det er også noget af det, der gør det så fedt at køre i: intet der blafrer og støjer i vinden.

Læder giver sig lidt med tiden, og hvad der sad stramt på måsen, bliver hurtig til en lille smule hængerøv smiley

Tag en cola lidt længere nede i køleskabet, eller få den smækre ekspedient til at strække sig lidt efter den på øverste hylde smiley

K.

• #8   27. jul 2007 Måske er der en "indbygget" rygbeskytter, du kan tage ud, nu du har været så fornuftig at investere i en rigtig.
    Det giver lidt ekstra plads.
    Mvh.
    Jan L

• #9   27. jul 2007 køre selv i en Swift 2-delt læderdragt den skal jo sidde til men skal heller ikke være ubehaligt og køre med. hvis det sidder og genere kan det jo være direkte farlig for så forsvinder fokus fra vejen og trafikken fordi man ikke føler sig tilpas i sit tøj..
    så hvis du har mugelighed for at prøve 1 nr støre så gør det og afgør derefter om hvad der passer dig best.
    det kan jo også være dragten slæt ikke har din pasform..

Kommentér på:
Lidt hjælp til lædertøj

Annonce