Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af hjelm
  • #1   7. jun 2004 hehe sry

Jeg står og skal have mig en hjelm, har kigget på en "Shark" der lige passer i farverne med den R6 jeg skal ha nemlig blå til 1000,- men har også kigget på en "SHOI Raid" til 2200,- den er sikkert bedre men hvad ville i foreslå jeg skulle købe, den skal nok alligevel "kun" holde denne sæcon da jeg sikkert køber en af de "dyre" næste sæcon

På forhånd tak
    Peter

• #2   7. jun 2004 Hejsa

Har ikke selv nogen erfarring med denne hjelm, men den har vidst fået super anmeldelser:
    http://mc.dba.dk/asp/redaktionelt/detail.asp?ArtikelId=29166&NyhedskategoriID=82&SekItem=82&Sogning=1&Query=shark

Ved dog ikke om den kan findes i den farve du søger...

Hygge

• #3   7. jun 2004 Jeg syntes at du skulle finde de sidste penge og så købe en ordentlig hjelm med det samme, du kunne jo også køre galt i denne særson.

• #4   8. jun 2004 Jeg har selv lige købt en Shark S800, og synes i og for sig det er en udmærket hjelm, den larmer dog en del efter min mening. OK for pengene ville jeg mene.

Hvis du derimod skal ud og have en ordentlig hjelm ville jeg klart anbefale
    Shubert S1
    pga meget støjsvag samt inbyggede solbriller (kammerat siger den er støjsvag, og tests siger det samme) eller
    Shoei XR1000
    da den ser fed ud, er let og vist også støjsvag (igen baseret på hvad jeg har læst mig til).

Held og lykke med udvalget af hjelm smiley

• #5   9. jun 2004 Hejsa
    Tillykke med cyklen, har selv en r1 i blå, og der til købte jeg en shark hjelm, modellen hedder s800 og er en kanon hjelm. den koster kun 1500kr og så¨passer den jo også farven

• #6   9. jun 2004 prøv de hjelme du overvejer først. tjek hvordan de passer dig. personligt har jeg prøvet flere hjelme og shoei som er populær og rimelig dyr sidder ad h. til. hvorimod den airoh warrior hjelm jeg kører med nu koster 1200, sidder rimeligt ok, rimeligt støjsvag er det bedste til prisen jeg har prøvet. og er crashtestet ;-( så med andre ord, prøv dem du kan lide, og gå ud fra det. kan du få lov at prøve en til at tjekke støj er det jo bare 10-4

• #7   9. jun 2004 Nogen der ved hvor man kan køber de her hjelm

Nitro N800V Aerotech

OGK FF-4

• #8   10. jun 2004 Jeg har købt en Shoel RAID hjelm til 2000 kr (normal pris: 2995,-).. Utrolig lækker hjelm, det er HELT sikker. Det sidder alt for godt og dæmper støj ret godt. Den siider som den skal.. -Og som der nævnes; Det følges som at sidde i den lækreste sofa! smiley

Køb hjelmen og det andet udstyr først, og se så hvad der er tilbage til motorcykel! smiley

• #10   17. jun 2004 Som flere er inde på er det meget individuelt hvilken hjelmtype/-mærke der passer de forskellige. Derfor tag ud og prøv dig frem. Mit hoved "sidder" bedst i en Shoei Raid, som jeg er mega glad for, og som er kvalitet, uden prisen er røget til himmels. Er dog også enig i at du bør investere i en hjelm du vil kunne bruge mere end en sæson. -Men sørg for at købe kvalitet. Hvis uheldet er ude, vil du nok prise dig lykkelig for ikke at have sparet på det punkt...

Kommentér på:
Valg af hjelm

Annonce