{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Hvor meget vægter km-tal ifbm. salg under 20.000 km? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer allesammen. smiley

Jeg går lidt og overvejer at sælge min Suzuki Intruder M800 fra 2007, som er i helt original stand og altid stået i opvarmet garage om natten, står pænt og bla bla bla hele smøren i ved.... smiley

Men mit faktiske spørgsmål går hvor meget det reelt set vægter, både i forhold til pris men også ren interesse for selve køberen(e) at den har kørt meget få KM?
- Den har kørt 9000 KM, med årligt service.

Jeg kan finde dem i et prisinterval fra 59.000 kroner til 84.000 kroner hvor årgangen varierer fra 2006 til 2008 og antal km kørt fra 11.000 km til 50.000 km.

På forhånd tak for hjælpen.

//AJ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget vægter km-tal ifbm. salg under 20.000 km?
  • #1   30. okt 2019 Lavt km. tal, men ingen dokumenteret service og vedligehold = Potentielt afskrækkende

    Højt km. tal, men veldokumenteret service og vedligehold = Mindre afskrækkende


  • #4   30. okt 2019 Solgte min i sommers til 65000,- fra 2008 og kørt lidt over 9000 km. Kørte som en drøm også selvom den kun havde køet 2300 km fra ny til 7 år efter da jeg købte den.

  • #5   31. okt 2019 Jeg er langt mere interesseret i hvordan de kilometer er kørt, end hvor mange der er af dem. Vores Toyota Avensis gik 700.000 km da den blev totalskadet i Tyskland, den brugte aldrig olie mellem skiftene og den gik stadig over 200 på GPS'ern - men den kørte heller aldrig mindre en 75 km ad gangen. Der sad den originale udstødning på da den blev mast flad.
    Min Yamaha XJ900 rundede 200.000 sidste måned, den fik nye potter sidste år, for det billige bras fra Yamaha holdt kun 29 år. Den bruger lidt olie - det gør de, kompressionen er indenfor fabriksmålene og ens på alle fire, men motoren har aldrig været lukket op, til gengæld er den altid bleve vedligeholdt regelmæssigt, og den får den bedste olie. Som fødselsdagsgave får den en ny knastkæde med tilbehør, en bundkæde og da der alligevel er lukket op en oliepumpe og et sæt koblingsplader.
    Det er ikke antallet af km, men køremåden og vedligeholdet.


  • #6   1. nov 2019 Ikke som sådan uenig i noget af ovenstående, men nu blev der jo ikke spurgt til, hvad der teknisk betyder noget, men hvad der betyder noget ved salg. Hvilket ikke nødvendigvis er det samme. Ikke i tvivl om, at en relativt mainstream MC - alt andet lige - kan sælges til en højere pris med så lavt km-tal end en med 40-50k på klokken. Du skal bare bruge én køber, og der skal nok være nogle stykker derude, der enten ikke ved ovenstående eller er villig til at se bort fra det, når alt kommer til alt... .

Kommentér på:
Hvor meget vægter km-tal ifbm. salg under 20.000 km?

Annonce