{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

Min sæson ødelagt sur røv {{forumTopicSubject}}

Var ude og køre en god tur igår, men tøs bag på og det hele, da kæden til knasthjulet faldt af?????????, de to små bolte som holder hjulet var faldet af, jeg har ikke lavet motor det har Buckberg mc, uden for Slagelse, jeg er overbevist om de ikke har brugt luckteit, da de spændte de bolte, og det er 2 år siden jeg fik det lavet, sagde du sur røv, så alle ventiler er bukket, og hvad ved jeg, så det er om igen, hvad ville i have gjort hvis det havde været jer det var sket for, jeg har aldrig været god til og skælde ud, dem som skal til Skagen, hvor jeg havde regnet med og skulle op i år, hav en fed tur og et godt træf, vi ses til næste år. mvh Jan k


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min sæson ødelagt sur røv
  • #1   13. jul 2005 Om der er brugt lock tite eller ej kan du vel se på boltene eller i gevindet ? Men tror du får svært ved forfølge nogen når det er mere end 2 år siden du fik det lavet ... men en scooter som din skal vel også efterspændes i hoved og røv med intervaller ...

    Føler med dig, kommer heller ikke på toppen pga. arbejde ... sur røv !


  • #2   13. jul 2005 Jeg føler med dig! - virkelig surt! - hvor mange km har du kørt siden den blev lavet hos dem?
    men uanset hvor mange km, så burde de bolte ikke gå løs! - slet ikke, den hænger på dem.

    Jonas


  • #3   13. jul 2005 Det er da bare rigtig røvtur Jan. Jeg tror desværre heller ikke du kan gøre ret meget ved det, men det skader selvfølgelig aldrig at prøve at snakke med dem.

  • #4   13. jul 2005 Tak for jeres mail, mc venner kan man sku altid stole på og dog, for da jeg vented på hjælp fra top hjælp, kom der ikke fære end 5 mcer forbi og ikke en stopped?????, jeg troed man havde den gylne rel at man lige stopper og spørg om alt er okey, men folk er nok så forvent idag, da stort set alle har mobil tlf idag.
    Ja det er total sur røv, jeg er også helt ødelagt og total nede i kulkæler, har lige haft et tudeanfal, foran min mor, hvem fanden havde troet at man ville reager så voldsomt, men jeg har jo brugt meget tid og penge på den fine Honda som den er idag, jeg +ser finger for det ikke er så slemt.
    Ja jeg skal op og snakke med dem, selv om jeg ikke har lyst, for jeg er dybt skuffed på dem, især når man har betalt en bundegård for at få det lavet, men tak for jeres støtte, må håbe min Harley den snart er færdig, jeg håber og komme ind og lukke bakken på den, så kan det jo være vi ses. mvh Jan k


  • Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jun 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #5   13. jul 2005 Var ude for det samme i weekenden på min gamle GSX1100! En bolt som holder tandhjulet fast på knastaksler var raslet af og havde foresaget at knastkæden sprang!... Jeg troede min ferie på toppen var ødelagt, men min gode ven Turbo Torben (Srad) kom og så på situationen. Vi fiskede bolten op fra motoren og listede en ny knastkæde på kun ved at have topdækslet af. Hverken ventiler eller noget havde taget skade og nye bolte er kommet i med lock teit.
    Den gamle Suzuki bulder igen, endda med meget fin motorlyd efter der er kommet ny kæde i.
    HVOR HELDIG KAN MAN VÆRE!....
    I morgen tidlig går turen tl Skagen ;o)


  • #6   13. jul 2005 Hej Jan
    Det er godt nok surt med den motor. Men jeg mener ikke at, det er retfærdigt at give Buchberg skylden. At have en Harley og køre 2 år uden at efterspænde samtlige skruer - også dem i motoren - er ikke helt smart. Motoren og cyklen vibrerer jo en hel del. Du lavede da også service på din Buick, ikk? Det er jo ikke en Honda. Hvad med at snakke med Harley folket i Slagelse?


  • #7   13. jul 2005 Føler med dig, jeg har også lige måtte få ny motor på.
    jeg håber ikke det bliver for dyrt smiley


  • #8   13. jul 2005 Jeg tror ikke der er noget at gøre da det er 2 år siden og lockteit holder ikke evigt når først det er oppe på omkring 80 til 100 grader dur det ikke mere og en knastkæde kan nemt komme op på mere
    Dan g


  • #9   15. jul 2005 Hej Mads, jeg håber jeg er lige så heldig, jeg har jo glemt og skrive det er min gamle Honda kædehjulet er faldet af på, har været oppe med den idag, vi fandt ud af den indtil nu har bukket to ventiller, knasterne og begge hjul er okey, så jeg håber og ber til boltene de bare ligger og hygger sig, i bundkar, for der er god plads til de kan komme derned, jeg ved mere i næste uge, så skal i nok få afvide hvor slemt det er, hygge og ha en god weekend. mvh Jan k

Kommentér på:
Min sæson ødelagt sur røv

Annonce