{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HyOsung gt 650 har fået kigget på sådan en
  • #1   15. feb 2020 Nøjes med at kigge.... hvis du har brug for nederlag i livet så klem dine fingre i en dør eller sig til konen du er vild med hendes søster... Så længe du ikke køber en Hyo skal det nok gå smiley

  • #2   15. feb 2020 De får en hård medfart her på sitet, kender kun en som har en, han er forhandler og siger selvfølgelig de ikke fejler noget nogensinde, og hvis der er nogen nye til salg så står de med 10 år gamle dæk på, for så lang tid siden er det der er kommet nye modeller til landet.

  • #3   16. feb 2020 Ville ikke røre sådan en bunke Koreansk industriaffald - med en ildtang.
    Til enhver tid hellere en gammel Honda....


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #4   16. feb 2020 Overvej hvorfor HAN gerne vil bytte...

    "Opdateret motor" betyder bare at der går lidt længere før den taber en ventil, og at den er sort - ikke at det er en bedre motor.


  • #5   16. feb 2020 Forstår godt at han gerne vil bytte smiley

  • Mikkel  H
    Mikkel H Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Svar: 7
    #6   16. feb 2020 Lad den der stå.
    Hvis du VIL have en Hyosung skal du købe en 'ny' model med det sorte stel og indsprøjtning. Der er stadig en del elfejl, men som helhed er de nye væsentlig bedre end de første med grå stel og karburator.
    Kør en RIGTIG lang prøvetur på den, min. 30min med frisk kørsel. Alle de væsentlige fejl dukker op når den bliver driftsvarm.
    Hvis du kan skrue selv kan en Hyosung godt være et ok køb, forudsat at den er så billig at du har råd til at være den sidste ejer.

    Jeg købte selv en GT650 fra 2010 sidste sommer med 15xxxkm på tælleren for 12500kr. Motoren er ret stabil i den nye udgave, men elsystemet er elendigt. Jeg har opgraderet stator og tændspoler samt rettet flere 'fejl' på ledningsnettet som er rigtig dårligt lavet fra fabrikken.
    Den er kvik nok og sjov at køre på, og billig at have stående, og med et behov på 1000-2000km/år er den helt fin til mit brug, men jeg forventer heller ikke at jeg er færdig med at reparere på den.


  • #7   16. feb 2020 #6
    vrøvl... bare vent og se. Din dør også længe før tid. En Hyo der virker er endnu ikke produceret smiley


  • #8   5. jun 2020 D 5/6-20 kørt 46.225 så ca 2000km skiftet olie og filtere og tændrør batterie og ensretter da den var defekt køre og starter altid

  • #10   20. sep 2020 D 20/9-20 har lige rundet 50.000 km ( still going)

    profilbillede
  • #11   20. sep 2020 Også fra idag

    profilbillede
Kommentér på:
HyOsung gt 650 har fået kigget på sådan en

Annonce