Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp i Århus-området.
  • #1   30. jun 2004 Hvorfor ringer du ikke til hpnda importøren og får tilsendt en kopi af en typeattest på din model ? den er fuldt ud ligeså god og gyldig som en vægtseddel !

• #2   30. jun 2004 Hej Martin G
    Det er rigtig hvad Thomas siger, hvis du ringer til impotøren kan han hjælpe dig med et nummer på en typegodkendelse og det er også rigtig at det er nok, du behøver kun at få nummeret oplyst, for så har de selve typegodkendelsen i syns hallen. Men hvis du ikke kan få impotøren til at oplyse nummeret, så kan jeg lige skrive en adresse til dig på en autoriseret vejer Århus, men først i morgen.
    MVH
    Bjarne Klit

• #3   30. jun 2004 Hej Martin G
    Jeg glemte lige at skrive at det er en god ide at have stelnummeret klar når du ringer til impotøren.
    MVH
    Bjarne Klit

• #4   1. jul 2004 Vejerkontoret Christian Duus ,østhavnsvej 7 Aarhus C

er godkendt af bilinspektionen hvis du ikke har held med et nummer på en typegodkendelse.

så jeg håber vi får hondaen at se på plader til træf på toppen om en uges tid smiley

Mvh.
    Thomas

• #5   1. jul 2004 Ok, jeg prøver at ringe til importøren i dag, jeg skal lige have fundet nummeret først smiley
    Hvis ikke de kan hjælpe, må jeg en tur ned på havnen.
    Hvad angår træf på toppen, så HÅBER jeg virkelig den kommer på plader inden da, men jeg er desværre ikke helt sikker.Er sgu lidt nervøs for det synstjek......

Mvh
    Martin

• #6   1. jul 2004 Honda-importøren skulle have 530 kr for det, så han opfordrede mig selv til at finde et andet sted at få det gjort. Så nu skal jeg ned til Chr. Duus på havnen i Århus, og have den vejet på mandag.
    Tak for hjælpen.

Martin

Kommentér på:
Hjælp i Århus-området.

Annonce