{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC forsikring med førerdækning
  • #1   5. jan 2022 Førerulykke kan tilkøbes og er normalt ikke ret dyr. Tyveri uden selvrisiko tror jeg bliver vanskelig. Måske muligt, men så helt sikkert dyrt.

  • #2   5. jan 2022 Ok...

    Jeg mente ikke uden selvrisiko, men hvor det ikke er selrisiko i fx 20% af nypris o.lign. smiley


  • #3   5. jan 2022 Måske fordi det er sidst på dagen, men jeg forstår ikke hvad du mener. Prøv lige at beskrive lidt nøjere hvad du vil have svar på.

  • #4   5. jan 2022 20% reglen er en gammeldags ting. De fleste selskaber har fastpris selvrisiko idag.
    Der er ikke så mange motorcykeltyve som i de gode gamle dage… og heller ikke så mange assurancesvindlere smiley


  • #5   5. jan 2022 @Matthias - som Brian skriver.....flere selskaber har haft selvrisiko på fx 20% af prisen på MC, i stedet for en fast selvrisiko på fx. 5000 kr o.lign.

    @Brian - Det lyder super, at det er et overstået kapitel smiley smiley smiley Så fik jeg også lige afsløret, at jeg er gammel og overvejer mc igen LOL


  • #6   6. jan 2022 Er der ikke yderst sjældent, at føreren bliver stjålet? smiley

  • #7   6. jan 2022 NEJ.....faktisk er det ca. 7 ud af 10 gange, at føreren bliver stjålet, så den dækning er meget meget vigtig smiley

  • #8   16. jan 2022 De 20% er typisk ved bortkomst, - ikke ved tyveri.

    F.eks. hvis en person får en prøvetur, og ikke kommer tilbage med MC'en.
    Det er ikke tyveri, men bedrageri.
    Ejeren har selv overladt MC'en til ham der smutter, og det defineres derfor ikke som tyveri.
    Det falder ind under 'bortkomst' og det er som regel der, de 20% kommer i spil.


Kommentér på:
MC forsikring med førerdækning

Annonce