{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KOMMUNIKATIONSSYSTEM
  • #1   5. sep 2022 Hvilken hjelm har du?

  • #2   6. sep 2022 Jeg har sena s10 og jeg er fint tilfreds smiley

  • #3   6. sep 2022 jeg kører med Sena SF4. kan også godt anbefales

  • #4   7. sep 2022 #1
    jeg har en schuberth c3 pro


  • #5   11. sep 2022 Jeg har et indbygnings sæt men det er til deres C4 modeller.

  • #6   11. sep 2022 Jeg kører med Sena. Det kan bestemt ikke anbefales.

  • #7   19. sep 2022 Det store spørgsmål er, hvad kører dine makkere med? Det er altid nemmere hvis det er de samme mærke der skal kobles sammen.
    Der med sagt kører jeg selv med Cardo Packtalkbold med JBL højtalere. Der er fantastisk god lyd både ved musik og samtale, og der er ingen problem med at høre musik når man kommer over de 200 på tysk motorvej smiley



  • je58
    je58 Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 2 Svar: 22
    #8   21. sep 2022 Kører med Cardo og er godt tilfreds, og det er mine venner også, men nu er det sådan ,at køber man en ny Schuberth eller Shoi hjelm, har de skiftet fra Cardo til Sena ved ikke hvorfor ,hvis man bruger de højtaler som er indbygget og der hvor de har gjort plads til batteri og samtalemodulet i hjelmen

  • je58
    je58 Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 2 Svar: 22
    #9   21. sep 2022 Kører med Cardo og er godt tilfreds, og det er mine venner også, men nu er det sådan ,at kører man med de nyere Schuberth eller Shoi hjelm, har de skiftet fra Cardo til Sena ved ikke hvorfor , og til Schuberth c3 tror jeg det er svært at finde det indbygningsæt som Cardo lavede for Schuberth, som hedder pro da det er bedste, da de ikke laver det mere.
    Så du kan købe et sæt til at sætte på siden af hjelmen, og selv kørt med samtaleanlæg i mange år, og er glad for det


  • #11   21. sep 2022 #7
    som det står lige nu så har jeg ikke som så nogle at køre med jo min kærste men han køre med noget til en helt anden hjelm som jeg ikke er intrasert i. vil cardo virke til alle hjelme eller? og hvad har du givet for din?


  • je58
    je58 Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 2 Svar: 22
    #12   22. sep 2022 Hvis du vil snakke med din kæreste ,skal du købe det samme som han har , så er du sikker på det virker.
    Ja Cardo vil kunne sidde på din hjelm
    Kan ikke huske prisen, og det sidste jeg købte var hos Louis da jeg købte det der er lavet til c3 hjelmen, men som skrev før tror jeg ikke du kan finde det mere, da ikke laver det mere, og hvis du finder noget ,skal det være pro modlen


  • #13   22. sep 2022 sena sf4 har jeg og min passager. ingen negativ kritik herfra. det virker som det skal

Kommentér på:
KOMMUNIKATIONSSYSTEM

Annonce