{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Mc værksted til justering Sønderjylland? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, hvilke mc værksteder i sønderjylland kan i anbefale? Er bosat i Løgumkloster nær Tønder. Skal have karburatorer justeret ind og sync til foråret......Der er selvfølgelig Toftlund mc, men dem jeg kender der kører mc råder mig fra at bruge dem....Jeg har ikke selv nogen erfaringer med mc værksteder, da det er første mc og fik kortet i oktober....Så ikke fået kørt super meget. Men den har fået nye udstødninger, og får komplet service inden opstart til marts. Så ny olie og filter, nye luftfiltre, ny kølervæske, nye bremser og bremsevæske....Og selvfølgelig 2 nye tændrør.....Så for at det spiller helt maks, en justering og sync af en proff......Men hvem og hvor? Cyklen er en Suzuki VS 600 Intruder år 1995.....Nye udstødninger er Falcon Cromo Line, hvis det gør en forskel...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc værksted til justering Sønderjylland?
  • #1   21. dec 2023 Jeg ville køre til Roberts mc i Guderup. Han har også rullefelt.

  • #2   24. dec 2023 Det er altid op og ned med de værksteder, jeg har en MC ven der her i December sagde til mig at han kører hans ST1100 til Toftlund når vejret er varmere igen. Den skal have en omgang service og 4 andre småting. Så river han en fridag af til det, og er i Toftlund imens.
    Han holder til i Nyborg "men de der i Toftlund er sgu fine til det" som han sagde.
    Stakkels de der værksteder tænker jeg ind imellem, de har ikke en kinamands chance når der er en der synes de har lavet noget skidt.

    Når du nu bor i Løgumkloster ville jeg nok smide den derhen, lave en aftale og danne dit eget indtryk. Løgumkloster til Toftlund og retur, du får det ikke nemmere.

    Jeg har selv lavet en aftale om omlakering af det tohjulede jern der står herude i 2024, jeg kommer ikke her fra området så jeg spurgte en fra klubben om han kendte til en autolakerer.
    "ja han kendte flere men ikke nogen der kunne male" var svaret ???

    Hva ka jeg bruge det svar til?? .....Ikke en skid smiley

    Så kørte jeg ud til en, han var fyldt med gode ideer og indslag til det. Jeg glæder mig, og selfølgelig bliver det super.

    Så afsted med dig smiley


  • #3   24. dec 2023 Ja, må nok hellere prøve dem. Det er nok det værksted tættest på, så de må nok hellere få chancen.

  • #4   24. dec 2023 Netop, hellere selv gøre lidt erfaringer. Der skal kun en skramme på en møtrik til før nogen bliver sure, mens andre ikke tager notits af det.

    Jeg er selv værktøjsmager, med 1 års erfaring og 42 års gentagelser.... Garanteret også nogen der mener jeg ikke kan skære et M5 gevind manuelt uden det er skævt, det kan jeg altså godt... Men har også brokket min del ind imellem


  • #5   27. dec 2023 Du er jo ved døren til paradis. smiley Vist den nærmeste.
    https://zweiradcenter-jansen.de/


  • #7   28. dec 2023 Jeg har kun gode erfaringer med Toftlund MC. De kan finde ud af det, ringer hvis de finder noget der bør gøres (mine bremsebakker bagpå var næsten ikke eksisterende), og ringer også, hvis en opgave viser sig at være meget mere omfattende end vi havde troet.

  • #8   28. dec 2023 Hej Edvard, jamen det lyder godt. De får den ind til foråret, jeg laver selv alt det grundlæggende med komplet service og rens af karburatorerne.

Kommentér på:
Mc værksted til justering Sønderjylland?

Annonce