{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejsidesyn
  • #1   26. jan A13 nord for Viborg, på en rasteplads. Lastbiler og Mc’er.

  • #2   26. jan E45 i maj. Indhentet og vinket ind på. første rasteplads i dk efter grænsen..
    Der stod De med det store udtræk og tjekkede varebiler (udenlandske som jeg lige så det.)
    Og en række mc’er..
    Ingen sagde det var et ‘vejside syn’ - men de gik den igennem
    og SKAT tjekkede papirer (som det vist egentligt handlede om) grundigt som aldrig før..


  • #3   31. jan Sidste år i forb. med Roskildefestivalen. Blev prajet ind og checket for kørekort og udstødnings lovlighed (lydmåling).

  • #4   1. feb Var ude at køre Margueriterute i sommers sammen med sønnen. Kørte den del, der fører rundt i bla. Østjylland, hvor vi så kom gennem Skanderborg i forbindelse med "Smuk Fest". Her blev vi vinket ind til siden af politiet, som vinkede motorcykler og udvalgte biler ind til siden. Betjenten sagde, at en Synsmedarbejder fra Færdselsstyrelsen, ville foretage en Vejsidesyn af vores motorcykler.
    Og det blev gjort - fint og smertefrit. Alt det færdselsmæssige, samt udstødning/støj (E-mærkningen) blev checket og så blev vi sendt videre.
    Et par dage senere lå der i E-boks en Rapport over foretaget Vejsidesyn med konklusionen "Bestået"
    Jeg tænker, at disse Vejsidesyn specielt bliver koncentreret omkring arrangementer, hvor man forventer, at mange motorcyklister ligger vejen forbi. Vejsidesynene er specielt møntet på motorcykler, men færdselsstyrelsen kombinerer dem åbenbart så også med Godstransport kontroller. Det er de samme medarbejdere, der foretager disse kontroller/syn. Så "kundeunderlaget" er nok større, hvis man kombinerer kontroller/syn


  • #5   2. feb Tja - min søn blev gelejdet ind på en rasteplads i Odense forrige sommer.
    Støjmåling uden problemer - men blev udstyret med en bøde for 'ulæselig' nummerplade af en åbenlys sur mc-betjent som bare ville have noget ud af ulejligheden.
    Nummerplade var monteret originalt på den originale holder under den originale baglygte..
    Så deeet..


Kommentér på:
Vejsidesyn

Annonce